Peugeot model 3008 lansirao 2016. godine, a da su pogodili što kupci traže govori i činjenica o preko 800.000 proizvedenih primjeraka, no stiglo je vrijeme za ”update” ovog uspješnog modela. Pa krenimo redom, odnosno od vanjskog dizajna jer su promjene ovdje najvidljivije i prvo ih primjećujemo.
Novi prednji dio donosi nova LED svjetla, koja su sada u serijskoj opremi, a Full LED svjetla serijski dolaze u GT/GT Pack paketima opreme, a tu su i ”kljove”, odnosno okomita LED dnevna svjetla koja već koriste i ostali noviji modeli Peugeota. Novost je i prednja maska bez okvira, a umjesto prednjih svjetala za maglu se koristi nova tehnologija ”Foggy Mode”.
S bočne strane promjena gotovo da i nema, i svode se na novi dizajn aluminijskih naplataka, dok su straga ugrađena nova LED svjetla s 3D pandžama i dinamičnim pokazivačima smjera, a koja su serijska oprema svih modela. Nova opcija je i ”Black Pack” kojom se kromirani detalji na karoseriji zamjenjuju sjajno crnim, a odlično se uklapaju u bilo koju od sedam boja karoserije.
U unutrašnjosti nas očekuju kvalitetniji materijali, ali i serijski središnji infotainment sustav koji sada dolazi u veličini od 10 inča, dok 12,3-inčna digitalna instrument ploča dolazi s opcijom ”Normally Black”, a koja poboljšava kontrast i čitljivost. U opciji je i Focal audio sustav snage 515 W, a sustav automobila sada podržava Mirror Screen te donosi i dva dodatna USB priključka straga.
Peugeot 3008 je dobio i najnovije tehnologije kao što su Night Vision, aktivni tempomat, sustav za zadržavanje vozila unutar trake, sustav za automatsko kočenje najnovije generacije i prošireno prepoznavanje prometnih znakova, uz već postojeće sustave.
Jedini motor koji je dobavljiv s ručnim mjenjačem je osnovni turbo benzinac sa 130 KS, dok je njemu opcija, a svim drugim motorima serija EAT8 automatski mjenjač. U ponudi je i 1,6-litreni turbo benzinac sa 180 KS, dok ponudu dizela čini 1,5-litreni motor u izvedbi sa 130 KS i sa 150 KS.
U ponudi su i plug-in hibridne izvedbe i to Hybrid 225 e-EAT8 koji dolazi s 225 KS i pogonom na dva kotača, a snažniji model Hybrid4 300 e-EAT8 dolazi s ukupnom snagom sustava od 300 KS i pogonom na sva četiri kotača. To je i jedina izvedba koju je moguće dobiti s takvim pogonom, a raspolaže s ukupno 300 KS. Obje verzije dolaze s 13,2 kWh baterijom, a punjenje traje između 1 sat i 45 minuta i 7 sati, ovisno o snazi punjača.
Novi Peugeot 3008 u svim izvedbama stiže i na naše tržište do kraja ove godine, a tada će biti poznate točne cijene novog modela.
KOMENTARI