Spremna za sezonu 2025: Toyota GR Supra GT4 EVO2

Spremna za sezonu 2025: Toyota GR Supra GT4 EVO2

Za sezonu 2025. Toyota je pripremila dorađenu GR Supru GT4 EVO2 koja donosi poboljšanu izvedbu, upravljivost i pouzdanost.

U Bentleyu više ništa nije isto: Mulliner Batur najavio novi dizajnerski izričaj
Ovo je novi DS koncept sportskog automobila: E-Tense Performance
Predstavljan Vantage S s još boljim performansama

TOYOTA GAZOO Racing (TGR) je počeo primati narudžbe za novi GR Supra GT4 EVO2, u čijem su razvoju korištene brojne povratne informacije od trkaćih timova i vozača diljem svijeta kako bi se postigli viši nivoi performansi, pouzdanosti i upravljivosti. Od lansiranja GR Supra GT4 modela 2020. godine, zahvaljujući podršci organizatora utrka i kupaca, kumulativna prodaja ovog modela premašila je 120 jedinica. Napori trkaćih timova i vozača omogućili su mu pobjede u GT4 serijama i međunarodnim utrkama u 11 zemalja i regija, više od 500 puta su završili na podiju, te su postali prvaci klase u tri regije: Aziji, Sjedinjenim Američkim Državama i Europi.

Dorađena GR Supra GT4 EVO za sezonu 2023. imala je poboljšane kočnice, upravljivost i performanse motora, što je automobil učinilo lakšim za vožnju vozačima različitih nivoa vještina. Međutim, nakon tog ažuriranja, bez kraja u nastojanjima da se naprave sve bolji automobili za motosport, TGR je nastavio putovati po trkaćim stazama diljem svijeta kako bi direktno dobio vrijedne povratne informacije od trkaćih timova i vozača, koje se mogu dobiti samo u ekstremnim uvjetima utrka. Unapređujući svoj pristup “izradi automobila s vozačem u prvom planu” kako bi takve uvide iskoristio u razvoju, TGR je postavio debi GR Supra GT4 EVO2, s poboljšanim performansama, pouzdanošću i upravljivošću, na početak sezone 2025.

Konkretno, ABS mape su pažljivo rekalibrirane kroz vožnju različitih vozača na stazama u Japanu i Europi kako bi se omogućilo optimalno kočenje i prolazak kroz zavoje u zavisnosti o vrsti i potrošenosti guma te uvjetima na stazi. Također, vrijeme promjene brzina na niže je smanjeno finim podešavanjem rev-matching sustava putem softverskog ažuriranja, što je dovelo do poboljšane kontrole usporavanja tijekom kočenja za povećanu brzinu u zavoju. Osim toga, pored poboljšanja hlađenja motora, kočnica i pogonskog sklopa, optimizirane su temperature u kabini kako bi automobil bio lakši za vožnju čak i u teškim uvjetima, pomažući u održavanju visokog nivoa performansi. Ova poboljšanja čine GR Supra GT4 EVO2 lakšim za vožnju ne samo profesionalnim trkačima, već i amaterskim vozačima koji ambiciozno sudjeluju u GT4 utrkama širom svijeta.

GR Supra GT4 EVO2 je zakazan za svjetsku premijeru u siječnju 2025. na prvom krugu IMSA Michelin Pilot Challenge, koji će se održati u sklopu 24 sata Daytone. Prodaja GT4 i korisnička podrška (prodaja rezervnih dijelova i tehnička podrška) bit će osigurana od strane TOYOTA GAZOO Racing Europe GmbH u Europi.

KOMENTARI