Predstavljena je dvolitrena Toyota GR Supra s 258 KS i 400 Nm okretnog momenta

Predstavljena je dvolitrena Toyota GR Supra s 258 KS i 400 Nm okretnog momenta

Toyota je pripremila ulaznu GR Supru koja dolazi s dvolitrenim turbo motorom s 258 KS, automatskim ZF mjenjačem i idealnim omjerom težine 50:50.

Novi Porsche 911 Turbo S dolazi sa 650 KS, čak 70 KS više od prethodnika
Škoda Kodiaq GT u coupe stilu
I Renault Fuego slavi svoj 40. rođendan

Kao što je bilo i najavljivano, Toyota je predstavila novi ulazni model za GR Supru. Riječ je o modelu kojeg pokreće četverocilindrični dvolitreni turbo benzinac koji raspolaže s 258 KS i 400 Nm okretnog momenta, a koji je dostupan između 1.550 i 4.000 okretaja.

Motor je uparen s 8-brzinskim ZF automatskim mjenjačem, a pogon je na stražnje kotače. Osim što ima idealan raspored težine sprijeda/straga 50:50, ova izvedba je i 100 kg lakša od snažnije, a ovakav je omjer dobiven radi nešto manjih dimenzija motora, koji je smješten bliže sredini karoserije.

GR Supra 2.0 za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 5,2 sekunde, uz uključen Sport način vožnje i launch control, a maksimalna brzina od 250 km/h je elektronski ograničena i istovjetna je snažnijoj inačici. Prosječna potrošnja ovog modela je 5,9 do 6,3 litre.

Izvana se slabija i snažnija izvedba razlikuju samo po dvije stvari – naplatcima i završetcima ispušnih cijevi. Dvolitrena GR Supra dolazi s 18-inčnim aluminijskim naplatcima, a završetci ispušnih cijevi su promjera 90 mm, odnosno 10 mm manje od snažnije izvedbe.

Ako odaberete opcijski Sport paket opreme dobit ćete i adaptivni ovjes, a očekuje vas i izbor načina rada Sport i Normal, gdje potonji uz dobre performanse donosi i udobniju vožnju, dok u Sportu ovjes postaje tvrđi, a volan direktniji.

Unutrašnjost je ista i donosi 8,8-inčni multimedijski zaslon s podrškom za Apple CarPlay, a uz doplatu je moguće dobiti 3D navigaciju, prepoznavanje govora ili pak 425W snažan JBL audio sustav s 12 zvučnika, kao i pristup raznim online servisima.

200 kupaca će moći izabrati i posebnu GR Supra Fuji Speedway seriju koja dolazi s metalik bijelom karoserijom i mat crnim 19-inčnim aluminijskim naplatcima, te crvenim kućištima retrovizora, a serijski će dolaziti i s Connect i Sport paketima opreme.

KOMENTARI