Seat Tarraco, novi veliki i moćni SUV

Seat Tarraco, novi veliki i moćni SUV

Konačno! Lamborghini predstavio svoj prvi SUV Urus
Novi Mitsubishi Outlander PHEV modelske godine 2019.
Peugeot 2008 u klubu milijun

Dojmljivim eventom uz balone na topli zrak, glazbu Black Coffea, ali i televizijski prijenos utakmice i pobjedu Dinama nad Benficom 1:0, Seat je na zagrebačkom jarunu vrlo uspješno i svečano Hrvatskoj predstavio Tarraco, svoj najveći i najmoderniji SUV.

Kako je u predstavljanju rekao Tomislav Rogić, direktor marke Seat, novi SUV nadopunjava ponudu uz dosadašnje Atecu i Aronu i omogućuje Seatu jači nastup na još uvijek rastućem tržištu SUV-a.
Seat mnogo očekuje od svog novog vozila, o čijoj ozbiljnosti govori i to da se proizvodi u Wolfsburgu, gdje VW proizvodi svoje Tiguane, iako je ime glasovanjem kupaca dobio po španjolskom gradu Tarragona.

Tomislav RogićTomislav Rogić predstavlja Seat Tarraco

Dizajniran na istoj platformi kao Škoda Kodiaq i VW Tiguan i Tarraco ima robusne proporcije. Dugačak je 4735 mm, širok 1893 i visok 1658 mm što ga automatski diže visoko komfora za putnike, što je i dovelo do toga da osim verzije s pet, postoji i verzija sa 7 po pitanju sjedala u tri reda. Veliki je i međuosovinski razmak od 2790 mm, dok je težina od 1687 kg umjerena za SUV ove veličine. U svakom slučaju, Tarraco izgleda impresivno.


Unutrašnjost je također impresivna ponajviše zbog svoje prostranosti, a naravno tu je i mnogo opreme za veću sigurnost i ugodniju vožnju.

Tarraco dolazi u dvije kombinacije snage sa 150 (okretnim moment 250 Nm, maksimalna brzina 201 km/h) i 190 KS (320 Nm, max 211 km/h, do 100 km/h za 8 sec) i to s dvije varijante turbobenzinskih motora zapremina 1,5 i 2,0 litara te turbodizelskim motorom od 2,0 litara, ali u dvije varijante najveće izlazne snage od 150 KS (340 Nm) i 190 KS (400 Nm) što je postignuto primjenom različitih kompresija motora.


Prema aktualnom cjeniku i benzinac od 150 KS dolazi u verziji s pogonom samo na prednje kotače i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, dizelaš iste snage dolazi i u verziji s 4Drive pogonom te automatskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem. Tarraco sa slabijom varijantom opreme Style dolazi samo sa snagom od 150 KS, dok u paketu s jačom opremom Xcelence dolaze snage od 150 i 190 KS.

Verzije Tarracoa od 190 KS i benzin i dizel dolaze samo s 4Drive pogonom i 7-stupanjskim DSG mjenjačem.

Ulazni model s benzinskim motorom 1.5 ECO TSI 150ks s opremom Style dolazi s početnom cijenom od 225.519 kn, dok je na drugom kraju lepeze najjača verzija 2.0 TDI DSG 4Drive s opremom Xcellence stoji 313.743 kn.


Dostupne boje
Dark Camouflage, Oryx bijelu, Reflex srebrnu, Atlantic plavu, Indium sivu, Titanium bež, Deep crna, Urano siva


Style serijska oprema
17″ Lakometalni naplatci “Dynamic” 37/1, 3 automatska sigurnosna pojasa straga, 3 naslona za glavu straga, automatski klima uređaj, bočni zračni jastuci za vozača i suvozača i zračne zavjese, centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem “Keyless-Go”, crni uzdužni krovni nosači, detekcija umora vozača, dnevna svjetla s automatskim upravljanjem i “Coming & leaving home” funkcija, dvostruka podnica prtljažnika, ESC – Elektronska kontrola stabilnosti, električna parkirna kočnica, gume 215/65 R17, ISOFIX i Top Tether prihvat na bočnim stražnjim sjedalima (1+1) + ISOFIX na suvozačkom sjedalu, indikator pritiska tlaka u gumama, kromirani umetci u unutrašnjosti, LED prednja svjetla s automatskim podešavanjem dometa prednjih svjetala, LED stražnja svjetla, multifunkcijsko kožno kolo upravljača, okvir prozora u crnoj boji i crne bočne ukrasne letvice, osvjetljenje prostora za noge.

Paket sigurnosti: Lane Assist – sustav nadzora i zadržavanja vozne trake; zračni jastuk za vozača i suvozača, suvozački s mogućnošću isključivanja i zračni jastuk za koljena vozača; upozorenje na nevezani sigurnosni pojas svih putnika.

Tempomat i limitator brzine; s multifunkcijskom kamerom; Front Assist – sustav nadzora prometa uključujući kočenje u slučaju nužde; proaktivna zaštita pješaka i biciklista, parkirni senzori straga, poziv u slučaju nesreće, prednja svjetla za maglu s funkcijom zakretanja, prednji naslon za ruke, preklopiv naslon drugog reda sjedala u omjeru 1/3 i 2/3 + pomicanje drugog reda sjedala naprijed i natrag + drugi red sjedala sa “flat to floor” funkcijom (kada su nasloni preklopljeni), preklopivi stolići u naslonima prednjih sjedala, preklopivo suvozačevo sjedalo, pretinac ispod sjedala vozača, radio uređaj 8″: 3 x USB tip A i AUX-IN priključak; 8 zvučnika; antena za FM prijam samo; Bluetooth; Full Link; glasovna kontrola, rezervni kotač smanjenih dimenzija.

SEAT Digitalni kokpit, SEAT Drive Profile – Izbor načina vožnje uključujući “Driving Experience” okretnu tipku (samo za 4Drive), sjedalo vozača i suvozača podesivo po visini i lumbalno, vanjska osvrtna zrcala električno podesiva, grijana i preklopiva, vanjska zrcala u boji vozila, zatamnjivo unutarnje zrcalo.


Xcellence serijska oprema (dodatno na Style)
19″ Lakometalni naplatci “Exclusive” 37/1, adaptivni tempomat, Climatronic trozonski klima uređaj, gume 235/50 R19, KESSY: sustav ulaska, izlaska i pokretanja vozila bez ključa; handsfree električna vrata prtljažnika; virtualna pedala, kamera za vožnju unatrag, kromirani uzdužni krovni nosači, Light & Style paket: dodatno zatamnjena bočna stražnja stakla i stražnje staklo; kromirani okvir prozora; bijelo ambijentalno svjetlo u oblogama prednjih i stražnjih vrata; LED osvjetljenje unutrašnjih ručica vrata (4 kom), osvjetljene ukrasne letvice pragova Xcellence, pomoć pri parkiranju uključujući prednje i stražnje parking senzore.

Black Coffe

Sastav Black Coffe uspješno se pobrinuo da atmosfera na hrvatskoj prezentaciji Seata Tarraco bude što ugodnija

KOMENTARI