Sada VW spušta i cijenu modela ID. Buzz, a izgleda da se u modu vraćaju i crni branici

Sada VW spušta i cijenu modela ID. Buzz, a izgleda da se u modu vraćaju i crni branici

Problem sa slabom prodajom ima i električni ID. Buzz, a sada je Volkswagen snizio i njegovu cijenu, pa starta za manje od 50.000 eura.

2024. je bila najlošija godina za Mustang u SAD-u, a električni se prodavao bolje od benzinskog
Vraća se Fiat Multipla, ali će ovog puta to biti SUV s 5 sjedala
Volkswagen ID.Buzz s tri reda sjedala premijeru ima početkom lipnja

Već smo pisali o tome da Volkswagen spušta cijenu nepopularnog električnog modela ID.3 ispod 30.000 eura, a sada je napravljena i „posebna serija“ za model ID. Buzz koja dolazi pod imenom Freestyle, a koja spušta cijenu ovog modela ispod granice od 50.000 eura. Točnije, cijena mu je sa svim akcijskim popustima 49.997,85 eura, a riječ je o modelu s kratkim međuosovinskim razmakom i 5 sjedala. Pokreće ga 125 kW/170 KS snažan elektromotor koji je kombiniran s baterijom od tek 59 kWh, a to bi trebalo omogućiti autonomiju do 329 km u gradu. Maksimalna brzina mu je ograničena na 145 km/h, dok mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 10,7 sekundi.

I dok nije izgubio ništa na praktičnosti, na vizualnom aspektu je izgubio mnogo. Gledajući na fotografije u njemačkom konfiguratoru, ID. Buzz nas vraća u 80. godine prošlog stoljeća. Naime, nova oprema Freestyle, čija cijena starta ispod 50.000 eura, dolazi s crnim branicima i čeličnim naplatcima s plastičnim pokrovima, no veličina je 18“. Da nas krivo ne shvatite, nismo protiv crnih branika i čeličnih naplataka, ali tako nešto ponuditi za čak 50.000 eura je i više nego smiješno!

Naravno, kod nas trenutno u ponudi nema ovakve izvedbe, a teško da će i stići, jer ako usporedimo koliko je ID. Buzz kod nas skuplji nego u Njemačkoj, cijena sigurno ne bi bila manja od 50.000 eura. Trenutno najjeftinije izvedba košta 56.795 eura. Nije ni čudno da ga ne viđamo na cestama.

KOMENTARI