Abarth 500e: električna zvjerka

Abarth 500e: električna zvjerka

Abarth je predstavio novi model, a riječ je o sportskoj izvedbi električnog Fiata 500e, a rezultat je prilično brz automobil koji ispušta 0 g/km CO2.

Najavljen je nabrijani gradski SUV: Pulse Abarth
Poslušajte zvuk dvosjeda Abarth 124 Spider 2019
Nova GARAŽA je na svim kioscima: koliko koštaju novi Golf, Octavia, Vitara, Astra u Hrvatskoj, a koliko u susjednim zemljama?

Abarth je predstavio svoj novi model, i po prvi puta je riječ o potpuno električnom automobilu, a riječ je o nabrijanoj izvedbi modela Fiat 500e. Kako i priliči takvom vozilu, Abarth 500e je dobio sportske branike, sportske pragove, veći stražnji spojler i posebne 18-inčne aluminijske naplatke, koji su namijenjeni prvoj seriji Scorpionissima, a koja će biti proizvedena u 1949 primjeraka.

Ovaj model pokreće elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 114 kW/155 KS i pritom nudi 235 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7 sekundi, što je brže od konkurencije, no maksimalna brzina još nije objavljena.

No ono što je kod ovog modela važnije je međuubrzanje, pa modelu 500e treba tek sekunda i pol da ubrza s 40 na 60 km/h, što je sekundu manje nego kod modela Abarth 695 sa 180 KS. Tu su i tri načina vožnje – Touring, Scorpion Street i Scorpion Track.

Touring se fokusira na ubrzanja, a u tom modu je snaga motora ograničena na 136 KS i 220 Nm, dok se Scorpion Street povećava rekuperacija i omogućuje se vožnja jednom papučicom. A kao što i ime kaže, način rada Scorpion Track je namijenjen vožnji na stazi.

Abarth 500e dolazi s baterijom kapaciteta 42 kWh i podržava punjenje do 85 kW DC, odnosno 11 kW AC, a pri maksimalnoj snazi punjenja baterija se do 80 % napuni za 35 minuta. No za sada nema informacije o autonomiji s punom baterijom.

Unutrašnjost donosi 7-inčnu digitalnu instrument ploču i 10,25-inčni središnji multimedijski zaslon koji dolazi s novom Abarth grafikom. Tu su i sportska sjedala, kao i aluminijske papučice, te novi logo na sportskom volanu.

KOMENTARI