Rimac potpisao s Pininfarinom i pokazao C_Two Zagrepčanima

Rimac potpisao s Pininfarinom i pokazao C_Two Zagrepčanima

U istom danu Rimac je potpisao novi ugovor o suradnji s Pininfarinom te je svoj C_Two hyperautomobil konačno pokazao u Hrvatskoj

Rimac pali elektromotore i predstavlja novosti u Ženevi
S Matom Rimcem prođite virtualno kroz tvornicu Rimac
Istražujemo malo dublje Rimac C-Two i uspoređujemo ga s Teslom Roadster

Rimac Automobili su s talijanskom dizajnerskom tvrtkom Pininfarina u Munchenu potpisali ugovor o suradnji vrijedan 600 milijuna kuna. Od 2015. godine Pininfarina je u vlasništvu indijskog proizvođača automobila Mahindra te su osnovali novu tvrtku Automobili Pininfarina iz koje će izaći prvi automobil u suradnji s Rimcem koji će biti glavni tehnički partner na projektu. Novi PF0 je potpuno električni super sportski automobil kojeg će 2019. godine kad bude predstavljen krasiti dizajn i elegancija kao što i očekujemo od Pininfarine, ali i napredne tehnologije iz Rimca – pogon i baterija.

Teaser fotografija nakojoj se predstavlja Pininfarina PF0

U centru Zagreba se Rimac automobili i Greyp tijekom tri dana predstavljaju hrvatskoj publici, nakon što je Rimac C_Two u ožujku predstavljen svijetu na Ženevskom sajmu automobila.

 

Pogledajte prezentaciju Rimac C_Two iz Ženeve:

O Rimac C_Two već se sve zna: maksimalna brzina vožnje ovog električnog automobila je 412 km/h, stotku lovi za manje od dvije sekunde (za 1,85 s do 60 mph odnosno 96 km/h), do 300 km/h stiže za 11,8 s, a s baterijama kapaciteta 120 kWh automobil s 1914 KS može prijeći do 650 kilometara. Uz punjač snage 250 kW Rimac C_Two se do 80% puni za samo 30 minuta. 2020. godine kreću prve isporuke od ukupno 150 primjeraka koliko će ih biti proizvedeno.

Uz sam automobil izloženi su i glavni elementi Rimac C_Two automobila, ali i napredna tehnologija koja se koristi u drugim automobilima u kojima svoju tehnologiju ima Rimac.

Kontrolna jedinica koja kontrolira cijeli Rimac C_Two

Kontrolna infotainment jedinica Rimac ugrađena u Aston Martin Red Bull Valkyrie

Elektronika koja omogućuje ulazak u Rimac Concept_One bez ključa

U Aston Martinu Valkyrie smještena je Rimčeva baterija, POU (sustav distribucije električne energije), infotainment sustav s hardverom i softverom, softver za analizu podataka te sustav povezivanja. Valkyrie je cestovni automobil s tehnologijama i performansama iz Formule 1.

Baterijski sklop u Astron Martinu maksimalne snage 130 kW, uz kapacitet 6,4 Ah

Rimac baterija i sustav distribucije električne energije nalaze se u švedskom hibridnom automobilu Koenigsegg Regera u kojem baterija snage od 500 kW ima masu od samo 65 kilograma. Regera za manje od 20 sekundi postiže 400 km/h, a Rimčev baterijski paket regeneriranjem pri kočenju prikuplja 150 kW. Inače, baterijski set sastoji se od 3555 dijelova, a masa od 65 kilograma je znatno reducirana u odnosu na prethodne takve sustave, na samo četvrtinu mase.

Baterijski sklop kapaciteta 4,5 kWh i snage 500 kW na 800 V ugrađen u Koenigsegg Regera

Rimac je odradio kompletan razvoj i proizvodnju električnog sportskog automobila španjolske tvrtke Applus, a model Idiada Volar-e iz 2013. godine nastao je na platformi prvog Rimac Concept_One modela koji je prodan u 8 primjeraka. 2015. godine Rimac Automobili su za jednog kineskog proizvođača automobila dizajnirali i razvili u cijelosti električni automobil namijenjen kineskom tržištu.

Na ovogodišnjem kraljevskom vjenčanju vidjeli smo kako se princ Harry i Meghan Markle voze u predivnom plavom Jaguaru E-Type, ali bez dima iz auspuha koji je izlazio dok je u automobilu bio benzinski šestcilindrični motor iz XK modela. Pogon snage 295 KS, baterije s dosegom od 270 kilometara i elektroniku za E-Type odradio je Rimac koji je odradio kompletnu konverziju iz benzinskog na električni pogon. U konačnici, automobil je u odnosu na original lakši za 46 kilograma. I brži je od originala, za čak šest sekundi – stotku lovi za 5,5 sekundi.

Jaguar E-Type

Rimčeva tehnologija i pamet nalaze se i u električnom trkačem automobilu Seatove podmarke Cupra – model Cupra e-Racer iz 2018. godine baziran je na benzinskom Cup Raceru te ima 402 KS konstantne snage i do 650 KS vršne snage, postiže 270 km/h te od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde dok 200 km/h lovi za 8,2 sekunde. Prve testne vožnje Cupra e-Racera odrađene su na stazi u Zagrebu, a zatim su uslijedili dodatni testovi na stazi Grobnik.

Cupra e-Racer

Električni bicikl Greyp

 

Na platou Strossmayerovog trga u Zagrebu posjetitelji tijekom tri dana (28.-30. rujna 2018.) mogu vidjeti i Rimčev drugi proizvod, električni bicikl Greyp. Izložen je i model kojeg osobno vozi Mate Rimac nastao po uzoru na automobil Concept_One, a s vremena na vrijeme mogu se vidjeti i bicikli hrvatskih vlasnika Greypa, kojih je ukupno 10, saznajemo od dobro informirane djelatnice Greypa.

Offroad verzija Greypa G12S postiže brzinu do 70 km/h dok cestovna G12H ima range s jednim punjenjem i do 240 kilometara. Cijena Greyp bicikla mase 50 kilograma je 9375 eura i može se kupiti u Svetoj Nedelji, a prodaje se na svim kontinentima (upravo je jedan primjerak prodan u Jemenu). Custom verzija s detaljima po kupčevim željama košta i do 12.500 eura. Jamstvo na bateriju koja se napuni za 80 minuta izrađenu u Rimcu iznosi dvije godine, a motor se nalazi u stražnjem kotaču.

U stražnjem kotaču smješten je i regenerativni sustav prikupljanja energije prilikom kočenja (kočenjem prednjim kočnicama ne prikuplja se energija!). Bicikl se otključava preko otiska prsta ili putem PIN-a na ekranu osjetljivom na dodir, a na istom se ekranu u vožnji prate performanse bicikla, doseg s jednim punjenjem, potrošnja struje. Uz eko način rada bicikl nudi Street i Power načine – u Street načinu bicikl vozi maksimalno 45 km/h dok u Power može postići brzinu i do 70 km/h.


Matin Greyp je bijeli s crnim detaljima i plavom bojom ruba kotača te na kućištu ima naziv Concept S.

KOMENTARI