Nakon što je početkom ove godine bio predstavljen redizajnirani i30, Hyundai je sada predstavio i redizajniranu N izvedbu tog modela.
Tako novi i30 N dolazi s novodizajniranim prednjim i stražnjim branicima, novim LED prednjim svjetlima i LED stražnjim svjetlima s novom grafikom, a tu su i serijski 18-inčni aluminijski naplatci, odnosno oni od 19 inča u Performance paketu.
Pod poklopcem motora nalazi se dvolitreni T-GDI turbo benzinac koji raspolaže s 250 KS i 353 Nm okretnog momenta, dok u Performance paketu razvija maksimalnih 280 KS i 392 Nm okretnog momenta.
Obje izvedbe su standardno uparene sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a novost u ponudi snažnije izvedbe je opcijski 8-brzinski N DCT automatski mjenjač s dvije spojke, a uz opcijski paket dolaze i snažnije kočnice.
Što se tiče performansi, maksimalna brzina obje izvedbe je elektronski ograničena na 250 km/h, dok je pak objavljeno ubrzanje od 0 do 100 km/h samo za izvedbu i30 N Performance, kojemu treba 5,9 sekundi, odnosno 0,2 sekunde manje nego do sada.
Unutrašnjost donosi i posebna sportska N Light sjedala s grijanjem, plave šavove, 10,25-inčnim središnji multimedijski sustav s podrškom za Android Auto i Apple Car Play i grijani sportski volan.
Novi i20 N dolazi u 7 boja, kao i nizom najnovijih sigurnosnih sustava, a sve detalje ćemo znati početkom sljedeće godine, kada će redizajnirani i30 N i stići na tržište.
KOMENTARI