Redizajnirani Hyundai i30 donosi nove motore s 48V blagim hibridnim sustavom

Redizajnirani Hyundai i30 donosi nove motore s 48V blagim hibridnim sustavom

Hyundai je osim potpuno nove generacije modela i20 za Salon automobila u Ženevi pripremio i redizajn modela i30 koji i dalje dolazi u tri karoserijske izvedbe, a odsad će dolaziti i s 48V blagim hibridnim pogonom, a sportska N Line oprema će biti dostupna i na karavanskoj inačici.

Hyundai i Kia ulažu 80 milijuna eura u Rimac Automobili
Genesis, Kia i Hyundai su najkvalitetniji brandovi
Cammeo u flotu taksi vozila uvodi električne automobile

Hyundai će u Ženevi prikazati i redizajnirani i30 koji sprijeda donosi novi branik i veću masku, ali i novi svjetlosni potpis, dok su straga razlike manje i svode se na novu grafiku svjetala i manje razlike u braniku. Tu su i novi aluminijski naplatci u veličinama od 16 i 17 inča, a tu su i tri nove boje – Dark knight, Silky bronze i Sunset red, pa se sada može birati između 9 boja.

U unutrašnjosti su promjene manje, pa se spominju novi otvori za zrak, a dodane su i tri nove boje unutarnjeg uređenja. Tu je i 7-inčna digitalna instrument ploča, ali i 10,25-inčni središnji multimedijalni sustav s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay, a od ljeta će u ponudi biti i mogućnost bežičnog zrcaljenja (mirroring) sa smartfona. Što se pak sigurnosti tiče, i30 dobiva i pet novih sustava potpore vozaču, a sustav za automatsko kočenje odsad prepoznaje i bicikliste, a tu je i sustav za otkrivanje vozila u mrtvom kutu.

U ponudi su i novi motori, a početak ponude je 1,5-litreni benzinac sa 110 KS i 6-brzinskim mjenjačem, zatim slijedi 1,0-litreni T-GDI turbo benzinac sa 120 KS sa 6-brzinskim ručnim ili novim 7-brzinskim automatskim mjenjačem s dvije spojke, a ovaj će motor biti dostupan i kao blagi hibrid s 48V tehnologijom i ručnim ili automatskim mjenjačem.

Dizel ponudu čini 1,6-litreni turbo dizel sa 115 KS i isti motor samo sa 136 KS i 48V blagim hibridnim sustavom, a oba se mogu dobiti sa 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim automatskim mjenjačem.

Vrh ponude će činiti novi 1,5-litreni T-GDI turbo benzinac sa 160 KS koji također standardno dolazi s 48V blagim hibridnim sustavom, a može se kombinirati sa 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim automatskim mjenjačem.

Na naše tržište će redizajnirani Hyundai i30 stići uskoro, a iako službene cijene nisu objavljene, očekujemo kako će startati od oko 120.000 kuna, a osim novih motora, i serijska oprema će biti bogatija.

KOMENTARI