Premijera nove BMW serije 5 održana i u Zagrebu

Premijera nove BMW serije 5 održana i u Zagrebu

Iako je premijera bila digitalna, imali smo prilike prisustvovati i premijeri uživo u centru Zagreba, gdje je bio postavljen novi i5.

Dizel, benzinac ili hibrid?
U trećem tromjesečju čak 43 % prodanih automobila u EU su bili elektrificirani
Peugeot je obnovio svoj najmanji SUV 2008

BMW je upravo predstavio potpuno novu generaciju serije 5, čija je premijera istovremeno s digitalnom, održana i u centru Zagreba u salonu Tomić&Co., a gdje je bila izložena nova petica u električnoj izvedbi, a koja dolazi pod imenom i5. To je po prvi puta da postoji i potpuno električna izvedba, a glavni konkurent će joj biti Mercedes-Benz EQE.

Novi BMW serije 5 donosi elegantno-sportski dizajn, a čak mu ni , opcijsko osvijetljena, maska motora nije prevelika, već je skladnih dimenzija. Gledajući s boka, nova petica izgleda kompaktno i dobro skriva svoje dimenzije. Naime, duga je preko 5 metara, točnije 5060 mm, široka 1900 mm i visoka 1515 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2995 mm. Što se pak prtljažnika tiče, standardne izvedbe imaju obujam od 520 litara, dok električni i5 ima obujam od 490 litara.

Unutrašnjost je preslikana s veće serije 7 i u potpunosti je drugačija od prethodne generacije. Dolazi s dva zaslona, od 14,9-inča i 12,9-inčna, koji su uklopljeni ispod zajedničkog kućišta. Fizičkih tipki je puno manje nego prije, a i klimatizacijom se upravlja putem zaslona. Prostora na stražnjim sjedalima je više nego ranije.

U startu su u ponudi benzinske, dizel i električne izvedbe. Ponuda kreće od benzinske izvedbe 520i koji nudi snagu od 153 kW/208 KS i 330 Nm okretnog momenta, a slijedi dizelaš 520d koji razvija snagu od 145 kW/197 KS i nudi 400 Nm okretnog momenta, a potonji je dostupan i u izvedbi s pogonom na sve kotače.

Električna izvedba dolazi pod oznakom i5 eDrive40 i nudi maksimalnu snagu od 250 kW/340 KS i 430 Nm okretnog momenta, dok je pogon samo na stražnje kotače, dok izvedba i5 M60 xDrive40 nudi maksimalnu snagu od 442 kW/601 KS i 795 Nm okretnog momenta, koju daju dva kombinirana elektromotora.

Obje izvedbe imaju bateriju kapaciteta 81,2 kWh, s time da izvedba i5 eDrive40 nudi autonomiju od 497 do 582 km, dok snažnija izvedba nudi autonomiju od 455 do 516 km. Podržano je brzo punjenje snage do 205 kW, a tada se baterija od 10 do 80 % napuni za 30 minuta. Na trofaznom 11 kW priključku punjenje od 0 do 100 % traje 8,25 sati.

BMW još nije objavio kada kreće prodaja nove generacije serije 5, no očekujemo kako će to biti na jesen. Također, cijene nove generacije nisu objavljene…

KOMENTARI