DS Automobiles je predstavio dva nova hibridna modela – DS 3 Hybrid i DS 4 Hybrid, koji su opremljeni samopunjivom baterijom koja omogućuje i do 50% vožnje u gradu na struju, štedeći tako do 40% goriva, dok na otvorenoj cesti elektromotor daje dodatnu snagu, posebice pri niskim okretajima. Hybrid sustav je dizajniran da radi samostalno. Baterija se puni automatski tijekom vožnje, zahvaljujući benzinskom motoru, bez potrebe za priključivanjem kablova ili čekanjem, a u usporedbi s DS 3 PureTech 130 Automatic nudi 1,2 litra manju potrošnju i pritom smanjuje Co2 za 27 grama, odnosno omogućuje do 38% nižu prosječnu potrošnju u gradu. Kod modela DS 4 prosječna potrošnja u gradu pada za 1,1 litru, a ispušta se 21% manje CO2.

Sustav se sastoji od benzinskog motora koji razvija snagu od 100 kW/136 KS i koji nudi 230 Nm okretnog momenta koji je kombiniran s novim šeststupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom a na koji je postavljen elektromotor snage 21 kW/28 KS, a koji dodatno nudi i 55 Nm okretnog momenta. Tu je i litij-ionska baterija kapaciteta 0,9 kWh. Benzinski motor velika je evolucija prethodne ponude, a nova verzija radi na Millerovom ciklusu, koji osigurava veću termodinamičku učinkovitost i, stoga značajno smanjenje potrošnje goriva i emisije CO 2. Motor je također opremljen novim razvodnim lancem i novim turbopunjačem varijabilne geometrije kako bi se maksimizirala održivost i odziv pri niskim okretajima.

Mjenjač e-DCS6 također doprinosi udobnosti i učinkovitosti hibrida. Ograničavajući prekide u okretnom momentu, daje osjećaj super glatke vožnje. U njemu su integrirani elektromotor, pretvarač i računalo radi uštede prostora i mase. DS 3 za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 8,4 sekunde, dok model DS 4 za ubrzanje od 0-100 km/h treba 10,4 sekunde. Oba modela dolaze s novim paketima opreme Pallas ili Etoile, od kojih svaka dobiva dva paketa opcija – Comfor i Tech za Pallas, odnosno Absolute Comfort i Absolute Tech za opremu Etoile, a narudžbe su već otvorene.

KOMENTARI