Hyundai je nedavno predstavio već sedmu generaciju Elantre, kompaktne limuzine koja se na europskom tržištu malo prodaje, malo ne i tako u krug, a trenutno nije poznato hoće li i kada novi model stići na europsko tržište.
Do sada je u svijetu prodano više od 13,8 milijuna Elantri, a nova generacija donosi puno toga novoga, pa bi brojka prodanih primjeraka mogla biti puno veća. Nova Elantra je postavljena na novu platformu i u odnosu na dosadašnji model je duža (+ 55 mm), šira ( + 25 mm) i niža (- 20 mm), a za 20 mm je povećan i međuosovinski razmak.
No već na prvi pogled moramo priznati kako je Hyundai odabrao prilično hrabar dizajn za ovaj model, s velikom prednjom maskom koja se nastavlja na prednja svjetla čiji završetci podsjećaju na rogove. Bočna linija pomalo podsjeća na Hondu Civic u limuzinskoj izvedbi, dok su se straga smjestila svjetla koja su spojena, a svijetle čitavom dužinom.
Unutrašnjost donosi 10,25-inčnu digitalnu instrument ploču, te središnji multimedijski zaslon iste veličine s bežičnom podrškom za Android Auto i Apple CarPlay, a moguće je izabrati i jednu od 64 boje ambijentalnog osvjetljenja. Tu je i volan zanimljivog dizajna, ali i rukohvat pored mjenjača za suvozača.
U ponudi su dva motora, 2,0-litreni benzinac sa 147 KS i 179 Nm i hibrid koji čini 1,6-litreni benzinac i elektromotor čija je ukupna snaga 139 KS i nude 264 Nm okretnog momenta, a uparen je sa 6-brzinskim mjenjačem s dvije spojke.
Proizvodnja nove Elantre počinje na jesen u Južnoj Koreji i SAD-u, a prodaja kreće u posljednjem kvartalu ove godine. Tada će biti poznate i cijene, a možda do tada saznamo hoće li se nova Elantra prodavati i u Europi.
KOMENTARI