Novi Hyundai Tucson donosi jedinstveni dizajn i hibridne pogone

Novi Hyundai Tucson donosi jedinstveni dizajn i hibridne pogone

Hyundai je i službeno predstavio četvrtu generaciju Tucsona, koja će u ponudi imati benzinske i dizelske motore s 48V blagim hibridnim sustavom, hibridnu izvedbu, a tijekom sljedeće godine stiže i plug-in i sportska N izvedba.

Redizajnirana BMW serija 5 stiže s čak 5 plug-in hibridnih modela
Kia Stonic dobiva blagi hibridni pogon i novi infotainment sustav, a stiže već na jesen
Predstavljen je novi Audi A3 Sedan

Kao što se moglo vidjeti i na najavnim fotografijama, Hyundai je pripremio radikalan dizajn za četvrtu generaciju kompaktnog SUV modela Tucsona kojeg odlikuje novi dizajnerski jezik kojeg u Hyundaiju nazivaju ”Sensuous Sportiness”, a posebno se ističe prednjim dijelom gdje se LED svjetla ne mogu primijetiti dok su ugašena, odnosno izgledaju kao prednja maska.

Ni straga novi Tucson nije ”običan”, pa tako donosi dvostruka stražnja svjetla koja su međusobno spojena dugom LED trakom, logo se nalazi na donjem dijelu prozora, gdje se inače nalazi brisač, a on je sakriven ispod stražnjeg spojlera. Tu je i sportski donji dio branika s difuzorom i dvostrukom ispušnom cijevi asimetričnog izgleda.

Bočnom pak stranom dominiraju ”izlomljene” linije, efektno dizajnirani aluminijski naplatci koji će dolaziti u veličinama od 17, 18 i 19 inča, a tu je i srebrna lajsna koja prati gornji rub prozora i kod spuštanja na stražnjem dijelu vozila se proširuje i nastavlja na stražnje staklo.

Novi Tucson je veći od prethodnika, pa mu je sada dužina 4.500 mm (+20 mm), širina 1.865 mm (+15 mm) i visina 1.650 mm (+5 mm), dok je međuosovinski razmak porastao na 2.680 mm (+10 mm). Svakako treba spomenuti kako je prostor za koljena na stražnjoj klupi povećan za 26 mm, a tu je i prtljažnik koji varira ovisno o pogonskom motoru i iznosi između 546 i 620 litara u osnovnom obliku, odnosno s preklopljenim sjedalima raste na između 1.725 i 1.799 litara.

Ponuda motora je široka i započinje s turbo benzincem sa 150 KS i turbodizelašem sa 115 KS. Tu je i hibridna izvedba koja se sastoji od novog 1,6-litrenog T-GDI motora i 44,2 kW snažnog elektromotora koji daju kombiniranu snagu od 230 KS, što je ujedno i najsnažnija izvedba Tucsona koji je ikad postojao. Ova izvedba je uparena s automatskim mjenjačem i nudit će se s pogonom na dva ili na sve kotače.

Tu su i 48V blage hibridne izvedbe, a odnose se na 150 KS snažnu izvedbu s prednjim pogonom, 180 KS snažnu izvedbu s prednjim pogonom ili pogonom na sve kotače ili pak 136 KS snažan dizelaš s pogonom na prednje ili na sve kotače. Moguće je birati između 6-brzinskog ručnog ili 7-brzinskog automatskog mjenjača.

Unutrašnjost također donosi novi dizajn gdje se posebno ističe središnja konzola na koju je smješten 10,25-inčni infotainment sustav, dok su sve ostale komande na dodir. To uključuje i komande klima uređaja, koje su odvojene od sustava, no treba vidjeti koliko ih je lako koristiti u vožnji. Tu je i ambijentalno osvjetljenje, a sustav omogućuje uparivanje dva bluetooth uređaja istovremeno, uz podršku za Android Auto i Apple CarPlay.

Novi Hyundai Tucson na europsko tržište, pa tako i naše, stiže početkom sljedeće godine, a cijene još nisu objavljene, no prema viđenome, teško da će kod nas startati ispod 190 do 200 tisuća kuna.

KOMENTARI