Predstavljen je najluksuzniji i najelegantniji Mercedes-Maybach S-klase

Predstavljen je najluksuzniji i najelegantniji Mercedes-Maybach S-klase

Mercedes-Maybach je predstavio svoj najluksuzniji automobil koji se temelji na nedavno predstavljenoj novoj S-klasi, a ima međuosovinski razmak čak 18 cm dulji od produljenog modela S-klase.

Porsche 718 Spyder i 718 Cayman GT4 su željni zavoja
25 godina Mini kabrioleta
Stiže prvi Volvo u kojem uopće neće biti dizelskog pogona

Nakon što je u rujnu ove godine predstavio novu S-klasu, sada je na red došlo i predstavljanje nove generacije najluksuznije limuzine – Mercedes-Maybach S-klase. A u novoj generaciji ovaj luksuzan automobil postaje još luksuzniji.

No, krenimo redom. Dužina ovog modela je narasla na 5.469 mm, širina na 1.921 mm, dok mu je visina 1.510 mm, no važniji je podatak o međuosovinskom razmaku koji se protegnuo na čak 3.396 mm i čak je 18 cm duži od onoga u produženoj izvedbi nove S-klase.

To je dovoljno da se stražnja dva sjedala, a mogli bismo ih nazvati i fotelje, mogu pohvaliti velikom prostranošću. No nije samo prostranost važna, već i sve ostalo, pa su sjedala grijana, hlađena i električno podesiva, a i naslon se može postaviti na kut od 19 do 43,5 stupnjeva, kako vam u kojoj prilici bude odgovaralo. Naravno, sjedala su masažna. Zar može uopće bez toga?

Tu su i odmorišta za noge, a stražnji putnik pritiskom na gumb može pomicati suvozačko sjedalo kako bi imao biše prostora. Pritiskom na gumb je moguće i električno zatvoriti vrata, da se ne mučite previše, a nakon toga možete popiti i ugodno rashlađeno piće iz opcijskog hladnjaka.

Tu su i tableti za svakog putnika, a za zvuk se brine Burmester High-End 4D Surround Sound audio sustava koji čine 30 zvučnika, pojačala i subwoofera ukupne snage 1.740 W, a da bi glazbeni doživljaj bio što bolji, Active Noise Compensation sustav će napraviti sve kako bi buka koja dolazi izvana bila svedena na minimum.

Mercedes-Maybach S 650 dolazi sa 6,0-litrenim V12 biturbo motorom koji razvija maksimalnu snagu od 630 KS i uparen je s 9G-Tronic automatskim mjenjačem, a pogon je uvijek 4Motion, odnosno na sve kotače. Treba napomenuti i kako se za ugodniju vožnju i bolje ležanje na cesti koriste i stražnji zakretni kotači. Kasnije će stići i drugi motori, kao i plug-in hibrid izvedba.

Svi detalji oko motorizacije će biti dostupni kasnije, odnosno prije početka prodaje koji se na europskom tržištu očekuje u prvoj polovici sljedeće godine.

KOMENTARI