Počela je prodaja novog Peugeota 2008 na našem tržištu, a cijene započinju od 138.990 kn

Počela je prodaja novog Peugeota 2008 na našem tržištu, a cijene započinju od 138.990 kn

Započela je prodaja kompaktnog SUV modela Peugeot 2008 koji je odstupan s benzinskim i dizel motorima, ručnim i automatskim mjenjačem, a u drugoj polovici godine stiže i električna izvedba.

EuroNCAP test: Peugeot 208, Jeep Cherokee, BMW serije 1
205.971 kuna početna je cijena za novi Peugeot 508
Lav dužine 12,5 metara vidjet ćemo u Ženevi

Jučer je domaćim novinarima predstavljen novi Peugeot 2008, kompaktan SUV kojemu je ovo druga generacija, a mora mu se priznati kako sada izgleda puno bolje u odnosu na prethodnika. Dostupan je u osam boja i s četiri paketa opreme, Active, Allure, GT Line i GT, gdje posljednja dva još dolaze i s crnim krovom, a tu je i izbor između pet izvedbi aluminijskih naplataka u veličinama od 16 do 18 inča.

Unutrašnjost donosi mnogo prostora u svim smjerovima, a zahvaliti treba 4,3 metra dugoj karoseriji i međuosovinskom razmaku od 2,6 metara, kao i širini od 1,77  metara. I visoki vozači će imati prostora u svim smjerovima, a čak i iza njih ima dovoljno mjesta za sjesti, a tu je i prtljažnik obujma 434 litre, i više nego dovoljno za ovu klasu automobila.

Korišteni su meki materijali, a dizajn je poznat iz nedavno predstavljenog Peugeota 208. 2008 serijski dolazi sa 7-inčnim središnjim multimedijalnim zaslonom i s klasičnim te USB-C tipom priključaka koji se nalaze u donjem dijelu konzole, odmah pored nosača mobitela. No svakako će najzanimljivija stvar u unutrašnjosti biti 3D digitalna instrument ploča (serijski od paketa opreme Allure) koju je moguće prilagoditi i daje jednu novu dimenziju vožnje.

Trenutno je u ponudi 1,2-litreni PureTech benzinski motor koji dolazi u tri izvedbe snage – 101, 131 i 155 KS, gdje je najslabiji dostupan samo sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Snažniji benzinac je dostupan s ručnim ili 8-brzinskim automatskim mjenjačem, dok se najsnažnija izvedba može dobiti isključivo s automatikom, ali i samo s najskupljom GT opremom. Prosječna potrošnja ovih modela se kreće od 4,5 do 4,8 litara.

Dizelsku ponudu čini 1,5-litreni BlueHDi motor u izvedbi sa 102 KS i 6-brzinskim ručnim mjenjačem, odnosno sa 131 KS u kombinaciji s ručnim ili 8-brzinskim automatskim mjenjačem, a prosječna potrošnja dizelskih motora se kreće od 3,6 do 3,8 litara na 100 km.

Osnovni Active paket opreme donosi sustav automatskog kočenja i sustav zadržavanja u voznoj traci, prepoznavanje znakova, 7-inčni zaslon, stražnje parking senzore, klimu i automatska eko LED svjetla i automatske brisače uz čitav niz ostale opreme, a već Allure paket donosi 17-inčne aluminijske naplatke, 3D instrument ploču, automatsku klimu, stražnja 3D LED svjetla i stražnju kameru. Oprema je zaista bogata u svim paketima opreme, a moguće je i posebno naručivati dodatnu opremu kako bi 2008 prilagodili svojim željama.

Cijene za benzinski 101 KS snažan motor kreću od 138.990 kuna s Active paketom opreme, a završavaju na top modelu sa 155 KS i GT opremom za 221.289 kuna, dok cijene dizelskih izvedbi kreću od 152.780 kuna, a završavaju sa 130 KS snažnim motorom, automatskim mjenjačem i GT Line opremom po cijeni od 210.699 kuna.

KOMENTARI