Pick-up Peugeot Landtrek nećemo viđati na našim cestama

Pick-up Peugeot Landtrek nećemo viđati na našim cestama

Peugeot je predstavio novi pick-up za tržište Latinske Amerike i Afrike, a iako je najavljeno kako će stići i na još neka tržišta, Europa neće biti među njima.

Novi Peugeot 108 u izvedbi s 1.0 VTi motorom
5 bitnih činjenica o novom Peugeotu 508 First Edition
EuroNCAP test: Peugeot 208, Jeep Cherokee, BMW serije 1

Peugeot je za tržište Latinske Amerike i Afrike predstavio novi pick-up Landtrek koji će dolaziti u tri izvedbe – s kratkom i dugom kabinom, ali i u izvedbi s kratkom kabinom i straga samo šasijom koja je spremna za dogradnju. Nosivost ovog automobila ovisi o izvedbi, a u najboljem slučaju to je 1.210 kg, dok može povući prikolicu tešku do 3.500 kg. Zanimljivo je da može prevesti između dvoje i šest putnika, jer se sprijeda može birati između dva sjedala i središnji naslon za ruke, ili Multiflex klupa gdje onda mogu stati dva putnika i vozač.

Također, izvedba s jednostrukom kabinom je duga 5.390 mm, dok je izvedba s dvostrukom kabinom kraća za 60 mm, dok je širina uvijek ista i iznosi 1.963 mm. Veličina utovarnog prostora varira od 1.630 mm do 2.430 mm dužine, odnosno od 1.638 mm širine u najširem dijelu, do 1.220 mm širine između kotača.

Peugeot kupcima Landtreka nudi mogućnost izbora pogona na prednje ili sve kotače, a u ponudi su dva motora, 1,9-litreni turbo dizel sa 150 KS i 350 Nm okretnog momenta u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, ili 2,4-litreni turbo benzinac s 210 KS i 320 Nm okretnog momenta u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim ili automatskim mjenjačem. Zanimljivo je vidjeti kako dizel motor zadovoljava Euro4 norme, dok benzinac zadovoljava Euro5 norme.

Maksimalne brzine se kreću od 171 do 182 km/h, a ubrzanja do 100 km/h traju od 11,2 pa sve do 15,8 sekundi. Za radno vozilo i više nego dovoljno. Prosječna potrošnja se kreće od 7,8 litara pa sve do 11 litara kod benzinca s automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače.

Unutrašnjost je uređena u Peugeotovom stilu, a iako Landtrek nema i-Cockpit, ima klavirske tipke na središnjoj konzoli. Dostupan je i s dvozonskom automatskom klimom, ali i 10-inčnim multimedijskim zaslonom s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay i s hard diskom od 10 GB za pohranu, a mislilo se i na sigurnost pa se Landtrek nudi sa 6 zračnih jastuka i ESP sustavom, kamerama oko vozila, sustavom upozorenja izlaska iz trake, pomoć za upravljanje prikolicom a tu je i Hill Descent Control sustav za pomoć pri spuštanju nizbrdo.

KOMENTARI