Nekada je Nissan model Murano prodavao i u Europi, no ni nova, četvrta po redu generacija ovog modela neće stići u Europu. Iako ne sumnjamo kako bi se našlo dosta kupaca ovog modela, ali „zelenima“ ovakav automobil ipak previše smeta. No vratimo se mi na Murano čija će prodaja krenuti na proljeće sljedeće godine u SAD-u i Kanadi. Nova generacija je i nešto duža (+66 mm), ali ima i veću udaljenost od tla, što mu omogućuju i bolje off-road mogućnosti. Dizajn je svojstven aktualnim trendovima s razdvojenim prednjim svjetlima, dok su pak straga svjetla spojena u traku koju u sredini prekida Nissan logo. Što se tiče kotača, aluminijski naplatci su dostupni u veličinama do 21 inč, a Murano će biti dostupan i u dvobojnim karoserijama.
Unutrašnjost pak donosi dva 12,3-inčna zaslona koja su postavljena jedan do drugoga, a komande klimatizacije su odvojene od zaslona, no nemaju fizičke tipke, već dodirne tipke. Doduše, dovoljno su razmaknute pa bi upravljanje trebalo biti dobro. Dostupno je i ambijentalno osvjetljenje u 64 boje, kao i prednja masažna sjedala te Bose ozvučenje s 10 zvučnika. Naravno, ProPilot sustavi pomoći vozaču se podrazumijevaju, kao i kamere u 360 stupnjeva.
Za pogon se koristi dvolitreni turbo benzinac s četiri cilindra, koji razvija maksimalnu snagu od 177 kW/241 KS i nudi okretni moment od 352 Nm. Uparen je s 9-stupanjskim automatskim mjenjačem a serijski dolazi s pogonom na prednje kotače, dok je u doplati dostupan i pogon na sve kotače. Cijene još nisu objavljene.
KOMENTARI