Otkriveni su svi detalji druge generacije Citroena C3 Aircross

Otkriveni su svi detalji druge generacije Citroena C3 Aircross

Citroen je otkrio sve detalje novog kompaktnog SUV-a koji će biti dostupan u izvedbi s 5 i sa 7 sjedala, a cijena će startati ispod 20.000 eura.

Citroen gasi oznaku Picasso, zamjenjuje ju SpaceTourer
Kompaktni SUV Citroën C3 Aircross dostigao 100.000 prodanih primjeraka
Redizajnirani Citroen C3 Aircross stigao u Hrvatsku, a akcijska cijena starta od 126.900 kn

Sredinom travnja je Citroen objavio prve fotografije druge generacije modela C3 Aircross, a osim većih dimenzija, najveća novost je i izvedba sa 7 sjedala. No tada je bilo puno nepoznanica, a sada je Citroen otkrio sve detalje novog modela. Novi C3 Aircross sada je dug 4,39 metara, a u izvedbi s 5 sjedala nudi najprostraniji drugi red u klasi, a prvi je model koji u klasi nudi i izvedbu sa 7 sjedala.

Uz to, ima i najveći međuosovinski razmak u klasi od 2,67 metra, a u izvedbi s 5 sjedala nudi prtljažnik obujma 460 litara. U izvedbi sa 7 sjedala, ali s preklopljena stražnja dva sjedala, obujam prtljažnika je 330 litara, dok je prtljažnik sa svim sjedalima u upotrebi tek 40 litara. No više se ne može ni očekivati u automobilu ove dužine. U izvedbi s 5 sjedala i preklopljenim stražnjim sjedalima, obujam prtljažnika pak raste na 1600 litara.

Do trećeg reda sjedala je lako doći zahvaljujući velikim stražnjim vratima, a dva sjedala se lako mogu spremiti u podnicu prtljažnika i pritom nudeći ravnu podnicu za utovar stvari. Zanimljivo je i kako će putnici u trećem redu imati naslon za ruke, držače za čaše, USB priključak i ventilaciju.

Sad je konačno prikazana i unutrašnjost, a prednja ploča je preuzeta s modela C3 i donosi moderan izgled bez klasičnih instrumenata, dok je u sredini ugrađen 10,25-inčni multimedijski zaslon. Komande klimatizacije su odvojene, što je za pohvalu, a ispred suvozača je ugrađena i otvorena polica.

Što se tiče motorizacije, u ponudi će biti električna, hibridna i benzinska izvedba. Električnu izvedbu pokreće elektromotor snage 83 kW/113 KS koji je uparen s 44 kWh baterijom s kojom bi autonomija trebala biti preko 300 km., a nudi se snaga punjenja do 100 kW. Kasnije stiže i izvedba s većom baterijom i autonomijom od preko 400 km. Tu je i hibridni motor sa 100 kW/136 KS koji se ugrađuje u sve više modela Stellantisa, a uparen je s e-DCT automatskim mjenjačem. No na našem će tržištu ipak najprodavanija biti izvedba s trocilindričnim 1,2-litrenim PureTech motorom koji razvija snagu od 75 kW/100 KS, a koji dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Naime, potonji će imati cijenu ispod 20.000 eura, dok će hibrid koštati preko 25.000 eura. Električna izvedba će pak koštati preko 27.000 eura.

U ponudi će biti paketi opreme You i Max, a već osnovni paket donosi Advanced Comfort ovjes, klimu, sigurnosni paket, LED prednja svjetla i nosač za mobitel u središnjoj konzoli. Max donosi 17-inčne aluminijske naplatke, krov bijele ili crne boje, 3D navigaciju na 10,25-inčnom zaslonu, bežični punjač za mobitel i ostalu opremu.

KOMENTARI