Osvježeno lice za Alfa Romeo Giuliju i Stelvio, koji su i dalje bez elektrifikacije

Osvježeno lice za Alfa Romeo Giuliju i Stelvio, koji su i dalje bez elektrifikacije

Alfa Romeo je predstavio osvježene modele limuzine Giulija i SUV-a Stelvio, koji donose novo lice koje je sada slično najnovijem modelu Tonale.

Stiže Alfa Romeo 8C s karbonskim vlaknima i s više od 700 KS
Dvostruka pobjeda za Alfa Romeo na natjecanju ”Motor Klassik Awards”
Nikad ljepši rođendan: predstavljena je Alfa Romeo Giulia GTA s 540 KS

Iako su već duže vremena na tržištu, Alfa Romeo Giulia i Stelvio dobili su blagi redizajn. Što se tiče vizualnih promjena one su najviše vidljive na prednjem dijelu vozila a uključuju novu masku motora, ali i nova prednja svjetla s LED Matrix tehnologijom i grafikom LED dnevnih svjetala kakva smo već vidjeli na modelu Tonale.

Osim toga, i maska motora je tamnije boje, a nova je i grafika stražnjih LED svjetala. Također, u paketu opreme Competizione dolazi i ekskluzivna mat siva boja Moon Light. A kad smo već spomenuli opremu, recimo i kako će, uz već spomenuti paket Competizione, u ponudi biti paketi kao i kod modela Tonale – Super, Sprint, Ti i Veloce.

2023 Alfa Romeo Giulia

2023 Alfa Romeo Giulia

U unutrašnjosti također ima promjena a najupečatljivija je potpuno digitalna instrument ploča koja dolazi u dijagonali od 12,3 inča, a vlasnici će moći birati između tri prikaza – Evolved, Relax i Heritage. Evolved predstavlja budućnost brenda, Relax je baziran na udobnosti i jednostavnosti prikaza, dok je Heritage prikaz inspiriran modelima iz šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Središnji multimedijski zaslon je dijagonale 8,8 inča i dolazi s najnovijim softverom.

2023 Alfa Romeo Stelvio

2023 Alfa Romeo Stelvio

Sada su i Giulia i Stelvio opremljeni s NFT tehnologijom, a riječ je o zaštićenom i nepromjenjivom digitalnom zapisu vozila, koji zapisuje sve važne informacije o vozilu, uključujući i potencijalne kvarove i probleme, a koji nije moguće zamijeniti ili promijeniti. S time Alfa Romeo želi omogućiti budućim vlasnicima lakšu prodaju automobila, ali i kupcima rabljenih jednostavan pregled čitave povijesti automobila.

Pogonski motori ostaju isti, uključujući i dvolitreni turbo benzinac s 280 KS i pogonom na sve kotače, a tu su i turbo dizel izvedbe, a riječ je o 2,2-litrenom motoru u izvedbi sa 160 KS i pogonom na stražnje kotače, kao i o izvedbi s 210 KS i pogonom na sve kotače. Cijene će biti objavljene naknadno, a isporuke se očekuju na proljeće sljedeće godine. Svi motori su “stare škole” i dolaze bez elektrifikacije! Bravo!

KOMENTARI