Od sada i s četiri cilindra: Mercedes-AMG SL 43 Roadster

Od sada i s četiri cilindra: Mercedes-AMG SL 43 Roadster

Nakon dvije izvedbe s V8 motorima, Mercedes-AMG predstavlja SL 43, početni model nove generacije modela SL koji donosi četverocilindrični motor koji razvija snagu od 381 KS.

Pogled u unutrašnjost nove generacije modela Mercedes-AMG SL
Aston Martin DB12 Volante: ultimativni Super Tourer bez krova
Caterham priprema električni coupe modernog izgleda

Krajem listopada prošle godine Mercedes-AMG je predstavio potpuno novi SL, o čemu možete više pročitati ovdje, a danas ćemo se usredotočiti na najnoviju izvedbu SL 43. Sustav u modelu SL 43 izravni je derivat razvoja koji Mercedes-AMG Petronas F1 tim uspješno koristi dugi niz godina u Formuli 1. Novi oblik turbo punjenja jamči posebno spontan odzivna gas u cijelom rasponu okretaja, a turbopunjač se pokreće putem 48-voltnog električnog sustava, koji također napaja i remenski pokretač-generator (RSG).

Kao rezultat toga, Mercedes-AMG SL 43 razvija snagu od 280 kW (381 KS) i maksimalni okretni moment od 480 Nm, plus dodatno kratkoročno pojačanje od 10 kW (14 KS) iz RSG-a, u određenim situacijama. To je dovoljno da SL 43 ubrza od 0 do 100 km/h za samo 4,9 sekundi, a najveća brzina od 275 km/h je elektronski ograničena.

Standardno, SL 43 opremljen je novorazvijenim čeličnim ovjesom AMG RIDE CONTROL s posebno snažnim aluminijskim amortizerima i laganim spiralnim oprugama. Ovaj model je i prvo serijsko vozilo ikada iz Mercedes-AMG-a koje ima prednju multilink osovinu s pet spona raspoređenih u cijelosti unutar naplatka. Time se značajno poboljšava kinematika.

Pet AMG DYNAMIC SELECT načina vožnje “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport +” i “Individual”, kao i “RACE” način rada uključeni su u opcijski AMG DYNAMIC PLUS paket, omogućuju širok raspon karakteristike vozila od udobnog do dinamičnog. Različiti načini vožnje nude individualno iskustvo vožnje, precizno prilagođeno različitim uvjetima vožnje. Kao značajka AMG DYNAMIC SELECT načina vožnje, SL modeli također imaju AMG DYNAMICS.

Ova integrirana kontrola dinamike vozila proširuje stabilizacijske funkcije ESP-a intervencijama koje poboljšavaju agilnost u karakteristikama upravljanja i u dodatnim funkcijama ESP-a. Na primjer, u brzim zavojima, kratka intervencija kočenja na unutarnjem stražnjem kotaču stvara definirani moment zakretanja oko okomite osi za brzo i precizno skretanje.

MBUX (Mercedes-Benz korisničko iskustvo) najnovije generacije je intuitivan za rad i sposoban za učenje. Nudi niz funkcionalnih sadržaja i operativnu strukturu druge generacije MBUX sustava, koji je debitirao u novoj Mercedes-Benz S-Klasi. U SL-u je dodan opsežan sadržaj specifičan za AMG, u pet stilova prikaza. Ekskluzivne stavke izbornika poput “AMG Performance” ili “AMG TRACK PACE” također naglašavaju sportski karakter, a više informacija možete pročitati ovdje.

KOMENTARI