Novi Renault Grand Kangoo nudi sedam pojedinačnih sjedala i obilje prostora

Novi Renault Grand Kangoo nudi sedam pojedinačnih sjedala i obilje prostora

Renault je predstavio novi Grand Kangoo koji nudi obilje prostora, ali i izbor benzinskih, dizel i elektromotora – za svakoga po nešto.

Evo nam konačno i europske izvedbe Nissana X-Trail, SUV-a sa 7 sjedala
Test: Renault Espace Iconic E-Tech Full Hybrid 200
Toyota je predstavila još veći Highlander: Grand Highlander

Na salonu IAA Mobility Renault je predstavio i novi Grand Kangoo, odnosno produženu izvedbu svojeg poznatog kompaktnog vozila. Novi je model baziran na trećoj generaciji koja je s nama od 2020. godine, a sada se nudi u konfiguraciji sa sedam pojedinačnih sjedala i obilje prostora.

Nakon što su ukinuti mnogi monovolumeni, jedino ova klasa automobila u putničkoj izvedbi nudi zasebna sjedala u drugom redu, što znači kako u njih onda stanu i tri dječje sjedalice, a zahvaljujući povišenoj karoseriji tu je i prostrani prtljažnik koji kod ovog modela varira od 500 pa sve do čak 3750 litara!

Renault kaže kako se i u trećem redu mogu smjestiti odrasle osobe a nudi se i najveći prostor za koljena u klasi od 164 mm, a tu je i niz pretinaca po kabini ukupne zapremnine 58 litara. Također, drugi red sjedala je klizni, a samim time se nudi čak 1024 razne konfiguracije sjedala. A sa spuštenim naslonom suvozačkog sjedala moguće je prevesti predmete duge do 3,11 metara.

A kako bi putnici lakše mogli ući do trećeg reda sjedala tu su i povećana stražnja vrata sa širim otvorom i to za 18 cm. A serijski dolaze i 5 sjedala s Isofix prihvatom. A u unutrašnjosti se nalazi i središnji multimedijski zaslon s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay, automatski klima uređaj s poznatim fizičkim gumbima za podešavanje, a ispred vozača je moguće dobiti i digitalne instrumente.

U ponudi će biti 130 KS snažan turbo benzinac u kombinaciji s ručnim ili automatskim mjenjačem, dok će 95 KS snažan turbo dizelaš biti dostupan samo s ručnim mjenjačem. Tu je i električna izvedba Kangoo E-Tech Electric koju pokreće 122 KS snažan elektromotor u kombinaciji s 45 kWh baterijom koja omogućuje do 265 km autonomije, a postoji i Eco način rada koji smanjuje snagu na 76 KS i ograničava maksimalnu brzinu do 110 km/h, kako bi se povećala autonomija, no nije specificirano za koliko km. Cijene još nisu definirane, a prodaja kreće početkom sljedeće godine.

KOMENTARI