Tri su godine prošle od premijere Porschea Cayman GT4 Clubsport, a sada stiže nasljednik 718 Cayman GT4 Clubsport s 3,8-litrenim bokser motorom sa šest cilindara – snaga je za 40 KS povećana, na 425 KS. Po prvi put ovaj praktički standardni trkaći automobil srednje klase dolazi u dvije verzije: “Trackday” model namijenjen je ambicioznim amaterskim vozačima dok je “Competition” varijanta namijenjena za nacionalna i međunarodna automobilska natjecanja.
Pri razvoju novog 718 Cayman GT4 Clubsport fokus je stavljen na daljnje poboljšanje voznih performansi te brže prolazno vrijeme, ali i na materijale koji su korišteni pri izradi vozila. Ovo je prvi produkcijski automobil koji je sastavljen od prirodnih vlakana. Vozačeva i suvozačeva vrata te stražnje krilo izrađeni su od mješavine organskih vlakana koji se prvenstveno dobivaju iz poljoprivrednih nusproizvoda kao što su vlakna od lana i konoplje, a imaju ista svojstva u pogledu mase i krutosti kao i karbonska vlakna.
425 KS i 425 Nm na stražnje se kotače prebacuje preko Porscheove dvostruke spojke i automatskog PDK mjenjača sa šest stupnjeva, uz mehaničku blokadu diferencijala stražnje osovine. Olakšane prednje opruge preuzete su iz brata Porschea GT3 Cup dok su kočioni diskovi promjera 380 milimetara. U konačnici, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport ima masu od 1320 kilograma.
Osnovna 718 Cayman GT4 Clubsport “Trackday” inačica ima cijenu 134.000 eura plus porezi ovisno o zemlji dok “Competition” verzija s povećanim rezervoarom goriva od 115 litara (“Trackday” 80 litara) košta 157.000 eura plus porezi. Isporuke počinju u veljači 2019.
KOMENTARI