Isprobali smo sve najnovije Porsche automobile

Isprobali smo sve najnovije Porsche automobile

Najjači model koji smo po cestama Istre vozili bio je Porsche 911 Turbo S koji s 580 KS od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2,8 sekundi

10 godina Porsche Panamere
Porsche 718 T za užitak u vožnji u najčišćem obliku
Porsche 911 GT3: samo za zahtjevne vozače sportskih automobila

Porsche nas svake godine pozove na zanimljivo Porsche Driving Experience događanje tijekom kojeg možemo isprobati sve aktualne modele u ponudi. Ove smo godine startali iz Pule, a naše odredište bile su mnogobrojne istarske prometnice – lokalne i gradske ceste na kojima smo privlačili pozornost, ali i Istarski ipsilon.

Prednji dio kabrio-dvosjeda sa stražnjim pogonom Porsche 718 Boxter GTS

Ovako se drže ruke na upravljača Porschea. Dakle, u položaju 9-3, a ne 10-2 kako se inače voze druga vozila

Vožnja bilo kojeg Porsche modela je doživljaj, a prelazak iz jednog u drugi model tijekom dana sigurno je san svakog automobiliste. Nama se taj san ostvario te smo birali između čak 11 modela Porschea. Mnoge od njih smo i isprobali po istarskim cestama uz najčešće odabrani način vožnje Sport Plus koji se podešava putem okretnog gumba na kolu upravljača, a kod mnogih se modela može podešavati zvuk i tvrdoća ovjesa. Ako su ceste bile loše, jednostavno bismo isključili sportski tvrdi ovjes i ugodnije se vozili. Donosimo dio od 200 fotografija koje smo snimili tijekom cijelog dana Porsche Driving Experience događanja i s nestrpljenjem ponovo iščekujemo svibanj 2019 i novi Porsche dan na novoj lokaciji 🙂

Porsche 718 Boxter S privlačio je pozornost i svojom bojom

Kamere su non-stop bile usmjerene prema različitim Porsche modelima

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

Nešto više od 2 milijuna kuna košta predivan Porsche Panamera Turbo Sport Turismo. Ali, nije samo lijepa što se tiče produženog dizajna i predivne kožne opreme Clubleder truffle brown (ista se boja nalazi na nosačima krova i oblogama krova s unutarnje strane) nego je i moćna uz 4.0-litreni benzinski turbo motor snage 550 KS. Osjećaj ubrzavanja svojevrsnog karavana mase od dvije tone je fascinantan, a zadovoljstvo ne prestaje sve do 306 km/h koliko može potegnuti uz PDK automatski mjenjač. Oboružana je mnogim sustavima pomoći u vožnji: zadržavanje vozila unutar vozne trake, adaptivni tempomat s automatskim održavanjem brzine, pomoć pri parkiranju, prepoznavanje prometnih znakova. Kotači na kojima se sve to odvija su 21-inčni a vanjska boja vozila je predivna Burgundy crvena metalik. Cijena za Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: 2.032.050 kuna.

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

Porsche 718 Boxter GTS

Jako nas je zanimao zvuk kabrioletskog dvosjeda Porschea 718 Boxter GTS u grafitno-plavoj metalik boji s 20-inčnim kotačima. Ali ne iz integriranog Bose ozvučenja nego iz ispušnog sustava. Naime, ovaj model mase od 1405 kilograma ima „samo“ četiri cilindra postavljena u uobičajeni boxer položaj, ali u Porscheu znaju što rade te su i s dva cilindra manje nego kod prethodnika uspjeli dobiti dobar zvuk i pri paljenju motora, i dok radi na mjestu ali i u vožnji. Ispred vozača smještena su tri instrumenta na kojima kazaljka dostiže čak 290 km/h, uz 2.5-litreni turbobenzinski motor i snagu od 365 KS. Osnovni 718 Boxter nismo imali priliku probati, a dolazi s 2.0-turbobenzinskim motorom s četiri cilindra snage 300 KS s kojim smo u prosjeku trošili 13,2 litre benzina. Cijena do registracije za testirani Porsche 718 Boxter GTS iznosi 1.038.193 kune.

Porsche 718 Boxter GTS

Porsche 718 Cayman S

Inačica s tvrdim krovom Cayman se u odnosu na kabrio izvedbu 718 Boxter razlikuje nešto drugačijim osjećajem zvuka u interijeru, jer ipak iznad glave imamo tvrdi krov pa je zvuk više usmjeren na interijer. Jednima se više sviđa Boxter izvedba s mekanim krovom, drugima Cayman kupe. Mi smo vozili 718 Cayman S što znači da se iza nas u središnjem dijelu nalazi 2.5 turbobenzinski 4-cilindrični motor snage 350 KS uparen s PDK mjenjačem, a imali smo potrošnju 13,8 litara na 100 km. 20-inčni kotači masu od 1355 kilograma preko stražnjeg pogona bez problema dovode do 285 km/h.

Porsche 718 Cayman S

Porsche 911 Turbo S

San snova svakog ljubitelja Porschea svakako je model 911 u Turbo S izvedbi s čak 580 KS. Isprobali smo ga po cestama Istre na kojima doslovce nismo mogli pritisnuti papučicu gasa do kraja jer toliku snagu koja se prenosi preko sva četiri kotača ne možemo iskoristiti s obzirom na zakonske odredbe. Ali, i doziranjem snage do otprilike pola pritiska na papučicu gasa moguće je osjetiti „božanske performanse“. Prije nekog vremena 911 Turbo S isprobali smo na aerodromskoj stazi, uz Launch Control uz koji smo s mjesta do 100 km/h stigli za samo 2,8 sekundi. Možda čak i koji djelić sekunde prije. Maksimalna brzina koju postiže je 330 km (klasični 911 Turbo s 540 KS može postići 320 km/h). U vrištećoj Lava narančastoj boji 911 Turbo S privlači pozornost uz 3,8-litreni turbobenzinski motor s automatskim PDK mjenjačem, ali i cijenom do registracije: 2.189.079 kuna.

Porsche 911 Turbo S

Porsche 911 Turbo S

Porsche 718 Boxter S

Porsche 718 Boxter S dužine 4379 mm može potegnuti do 285 km/h, a snagu mu daje središnje postavljeni 2.5 turbobenzinski 4-cilindrični motor snage 350 KS, uz stražnji pogon i ubrzavanje do stotke za samo 4,4 sekunde uz PDK mjenjač dok inačici s ručnim mjenjačem trebaju 0,2 sekunde više.

Porsche 718 Boxter S

 

Na Porsche Experience 2018 mogli su se isprobati još i Porsche Macan GTS s 360 KS, Porsche Cayenne III s 340 KS, Porsche 718 Boxter S s 350 KS te izvedbe Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet s 450 KS i Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid snage 680 KS.

Startali smo ispred salona Porsche Istra u Puli

S Porsche vozilima upoznao nas je tim iz Porsche Inter Auto Croatia

U retrovizoru Porschea 911 Turbo S nalazi se Porsche 718 Cayman S

Porsche 718 Boxter S i Porsche 911

Porsche Macan GTS

Pogled iz Porschea 718 Boxter S

KOMENTARI