Snažniji hibridni pogon već poznajemo iz Toyote Corolle – kombinacija 2.0 benzinskog i električnog motora ukupno isporučuje 184 KS, što će za model C-HR, predstavljen na Ženevskom auto salonu u ožujku 2016, biti velika novost. Po prvi je put koncept iz kojeg je nastao C-HR predstavljen dvije godine ranije na Pariškom auto salonu te zatim i u Frankfurtu 2015. godine.
Crossover Toyota C-HR 2020, čija oznaka označava skraćenicu od Coupe High Rider, tako će od sada uz već godinama poznati 1.8 hibridni sustav snage 122 KS biti znatno snažnija. Emisije CO2 kod C-HR 1,8 su od 109 g/km odnosno od 118 g/km na 2,0-litrenom Hybrid Dynamic Force (norma WLTP). Dinamičke dorade uključuju izmjene konstrukcije ovjesa kojom je poboljšana udobnost u vožnji uz zadržavanje odlične upravljivosti na Toyoti C-HR.
Vizualna poboljšanja zahvatila su prednji i stražnji dio modela C-HR. Automobil ostaje dosljedan svojem atraktivnom vizualnom identitetu. Silueta u coupe stilu Toyoti daje hrabar dojam kojim se ističe iz mnoštva. Prednji i stražnji kraj su redizajnom doživjeli preinake čime je automobil još profinjeniji, dok obojani donji oblozi naglašavaju snažni, široki i povišeni stav.
Prednja i stražnja svjetla su unaprijeđena vrhunskom LED tehnologijom, pri čemu dnevna svjetla (DRL) i pokazivači smjera stvaraju jedinstveni prednji sklop i tvore glatku liniju iznad glavnih svjetala. Straga su novi sklopovi svjetala spojeni sjajnim crnim spojlerom stvarajući jedinstvenu čistu liniju.
U interijeru je osvježena Toyota C-HR opremljena novim multimedijskim sustavom koji uključuje integraciju pametnih telefona Apple Carplay i Android Auto. Podržava i osvježavanje karata „putem zraka“, pa kupci mogu bezbrižno uživati u zadnjim verzijama europskih auto karata. Sve izvedbe se odlikuju i smanjenom bukom i vibracijama pa je udobnost u kabini dodatno poboljšana.
KOMENTARI