Toyota je u Europi u prvoj polovici 2019. godine povećala prodaju za 18 posto, zauzevši time tržišni udio od 5,3 posto. Velika većina stranaka odabire hibridne električne izvedbe novo predstavljenih modela Toyota Corolla, Camry, RAV4 i Lexus UX.
„Prva polovica ove godine je za nas bila vrlo živa zahvaljujući uzastopnom predstavljanju čak četiri modela čija je prodaja počela u ovom razdoblju. Unatoč padu europskog tržišta, prodaja Toyote i Lexusa je povećana zahvaljujući velikoj potražnji za našim hibridnim modelima“, rekao je Izvršni podpredsjednik TME Matt Harrison te nastavio:
„Bili smo uvjereni da će se ove godine nastaviti rast naše prodaje i tržišnog udjela, ali potražnja je čak i veća od naših očekivanja. Ovako dobra prodaja će se nastaviti i u drugoj polovici godine, te smo na dobrom putu da premašimo ukupne prodajne ciljeve za Toyotu i Lexus koji iznose 1.065.000 vozila za ovu godinu, zahvaljujući veličini narudžbi za naša hibridna vozila.”
Ključni podaci za Toyotu u prvoj polovici 2019.:
– Prodaja Toyote: 538.000 (+3,2% u odnosu na prethodnu godinu)
– Najprodavaniji: paleta Yarisa (131.000); paleta Toyota C-HR (79.000); paleta RAV4 (72.800)
– Najveći rast: Mirai (+65%); paleta Camryja (+32%); RAV4 (+25%)
– Najprodavaniji hibridi: Toyota C-HR Hybrid (70.300); Yaris Hybrid (66.400); Corolla H/B i Touring Sports (57.700)
– Ukupna prodaja hibrida: 275.300 (+18% u odnosu na prethodnu godinu)
– Udio hibrida: zapadna Europa: 60% – istočna Europa: 24% – Ukupno: 51%
Ključni podaci za Lexus u prvoj polovici 2019.:
– Ukupna prodaja Lexusa: 40.450 (+4.9% u odnosu na prethodnu godinu)
– Najprodavaniji: paleta NX (11.700); paleta UX (8.500); paleta RX (8.400)
– Najveći rast: paleta UX (novi model); paleta ES (+387%)
– Najprodavaniji hibridi: NX Hybrid (8.700); UX Hybrid (7.800); RX Hybrid (3.800);
– Ukupna prodaja hibrida: 28.000 (+17% u odnosu na prethodnu godinu)
– Udio hibrida: zapadna Europa: 99% – istočna Europa: 8% – Ukupno: 69%
KOMENTARI