Novi hot hatch iz Toyote: GR Corolla dolazi s 304 KS i 370 Nm

Novi hot hatch iz Toyote: GR Corolla dolazi s 304 KS i 370 Nm

Nakon dugog čekanja, Toyota je konačno predstavila najsnažniju inačice Corolle, no prema trenutnim informacijama, GR Corolla neće stići u Europu!

Fernando Alonso testira Hilux s 5.0 motorom snage 385 KS
Toyota Gazoo Racing na Goodwood Speedweeku
Počela je proizvodnja 261 KS snažne Toyote GR Yaris

Siže još jedan hot hatch iz Toyote – GR Corolla! No prije nego se poveselite, no prema trenutnim informacijama, u Europi se ona neće prodavati! Šteta, jer je riječ o jednom jako zanimljivom modelu koji je glavni konkurent Golfu R, od kojeg je tek mrvicu slabiji.

Za pogon se koristi trocilindrični turbo benzinac obujma 1,6 litara, kakav pokreće i GR Yaris, no u ovom modelu je snaga nešto veća i iznosi 224 kW/304 KS, dok je najveći okretni moment od 370 Nm dostupan između 3000 i 5550 okretaja.

Pogon je GR-Four na sve kotače, a dolazi isključivo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i mehaničkom ručnom kočnicom. GR-Four pogon nudi tri načina izbora i donosi omjere sprijeda/straga: 60:40, 50:50 i 30:70. No Toyota još uvijek skriva informacije o ubrzanju do stotke i o maksimalnoj brzini ovog modela.

Naravno, ovjes je dorađen kako bi GR Corolla bila što brža kroz zavoje, a težina od 1474 kg je zadržana zahvaljujući upotrebi lakših materijala, pa su tako poklopac motora i prednja vrata napravljena od aluminija. Ovaj model se pak vozi na specijalnim 18-inčnim aluminijskim naplatcima, a serijski dolaze gume Michelin Pilot Sport 4.

Izvana je GR Corolla dobila proširene blatobrane, otvore za zrak na poklopcu motora i iza prednjih kotača, a tu je i novi prednji branik s velikim otvorom, a sve kako bi motor bolje ”disao”. Straga je ugrađen i veliki krovni spojler, difuzor, ali i tri ispušne cijevi, od kojih se po jedna nalazi u kutevima branika, a treća je smještena u sredinu.

Toyota je doradila i unutrašnjost koja donosi sportski volan i nova sportska sjedala s GR oznakama na naslonima za glavu, a sada je tu i nova, potpuno digitalna instrument ploča dijagonale 12,3 inča, dok se u srediti nalazi standardni 8-inčni multimedijski zaslon s navigacijom i glasovnim upravljanjem.

Za razliku od GR Yarisa, GR Toyota ne dolazi u izvedbi s troja vrata, iako smo sigurni kako bi u takvoj izvedbi ovaj model izgledao još bolje, no nikad se ne zna što će nam još Toyota u budućnosti ponuditi.

KOMENTARI