Novi BMW M3 i M4 s dvije razine snage, dva mjenjača i pogonom na sve kotače

Novi BMW M3 i M4 s dvije razine snage, dva mjenjača i pogonom na sve kotače

Konačno je BMW objavio sve informacije o novoj generaciji modela M3 i M4, koje će dolaziti i u Competition izdanju, a nudi se širok raspon opcija, što će izmamiti osmjeh na mnoga lica.

Jedinstveno opremljeni modeli koji osvajaju na prvi pogled
Ova ljepotica će nastupiti na prestižnom Concorso d’Eleganza Villa d’Este
Pogledajte kakve ludosti izvode vozači BMW-a

Napokon su pred nama, reći će mnogi. Naime, BMW je dugo najavljivao nove modele M3 i M4, a jučer su konačno otkriveni svi detalji oko nadolazećih modela, koji će na tržište stići u ožujku sljedeće godine, a jedina nepoznanica je trenutno cijena, koja će biti objavljena naknadno.

Puno ime im je BMW M3 Sedan i BMW M3 Sedan Competition, a tu je i BMW M4 Coupe i BMW M4 Coupe Competition, no vjerojatno će samo rijetki koristiti nazive sedan i coupe, a već na prvu oba modela izgledaju jednako atraktivno.

Sprijeda dominira velika maska i napuhnuta karoserija, dok je straga smješten maleni spojler na poklopcu prtljažnika, ali i četiri ispušne cijevi, svaka po 100 mm promjera, i veliki difuzor, dok pak s bočne strane dominiraju naplatci koji su sprijeda 18-inčni s gumama 275/40 ZR18, dok su straga 19-inčni s gumama dimenzija 285/35 ZR19.

No prava se poslastica krije ispod poklopca motora. Riječ je o 3,0-litrenom M TwinPower Turbo šestcilindrašu koji isporučuje maksimalnu snagu od 480 KS i nudi 550 Nm okretnog momenta, a omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,2 sekunde za oba modela.

Competition izvedbe imaju isti motor, no snaga je povećana na 510 KS, dok je okretni moment povećan na 650 Nm, dolazi isključivo s automatskim mjenjačem i xDrive pogonom na sve kotače, a ubrzanje do stotke traje 3,9 sekundi.

U ponudi su ručni i automatski mjenjač, no ručni je mjenjač moguće kombinirati samo s pogonom na stražnje kotače, dok pad xDrive izvedbe s pogonom na sve kotače nude mogućnost izbora tri načina vožnje – 4WD, 4WD Sport i 2WD, kada je pogon na stražnje kotače.

Unutrašnjost se nije puno mijenjala u odnosu na ”obične” izvedbe, no donosi sportska sjedala, a posebna karbonska sportska sjedala dolaze u modelu M4. Tu je i sportski volan s M Mode prekidačima, dok se ispred vozača nalazi digitalna instrument ploča ponešto izmijenjenog dizajna, koja se pak nastavlja na središnji infotainment zaslon.

Možemo zaključiti kako će sve izvedbe biti iznimno vozački orijentirani automobili, a u BMW-u već pripremaju i još neke, paprenije inačice.

 

KOMENTARI