Uvijek postoje neki virtualni vrijednosni pragovi kod automobila, a trenutačno je jedan postavljen na 20.000 eura za električni automobil, no još uvijek nitko nije ponudio takav model, iako je već bilo mnogobrojnih najava. Posljednja je bila iz Hyundaija, iako neslužbena, kako bi Inster, maleni gradski električni automobil, trebao startati s cijenom ispod 20.000 eura, no prilikom potpunog otkrivanja saznalo se kako će cijena startati od oko 25.000 eura. Naravno, s poticajima će cijena pasti, no to nije dostupno svima.
Vratimo se mi na Inster koji je dug 3825 mm, širok 1610 mm i visok 1575 mm, a koji dolazi s 2580 mm dugim međuosovinskim razmakom. U te dimenzije stanu putnici, ali i prtljažnik obujma 280 litara, koji u skupljim paketima opreme zahvaljujući kliznoj stražnjoj klupi, može narasti na 351 litru.
Nudit će se u dvije izvede – standardnoj i Long Range. Standardnu će pokretati 71,1 kW/97 KS snažan elektromotor koji će dolaziti s 42 kWh baterijom. To će omogućiti ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,7 sekundi i autonomiju od oko 300 km. Long Range izvedbu će pokretati 84,5 kW/115 KS snažan elektromotor koji je kombiniran s 49 kWh baterijom, a u ovoj konfiguraciji ubrzanje traje 10,6 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 150 km/h. Što se tiče autonomije, ona bi trebala biti oko 350 km. Brzina punjenja je AC 11kW, DC 120 kW.
U ponudi će biti devet boja karoserije i tri boje unutrašnjosti, a tamo dolazi 10,25-inčni digitalni instrumenti kao i 10,25-inčni multimedijski zaslon. Hvalimo i odvojene komande klimatizacije s fizičkim tipkama. Zanimljivo je kako se sva sjedala mogu preklopiti, pa je u Insteru moguće i prespavati.
Početak prodaje se očekuje do kraja godine, a najavljena je i izvedba Inster Cross, koja će imati „robusniji dizajn“. Početna cijena u EU će biti oko 25.000 eura, dok će Long Range izvedba biti skuplja oko 1500 eura.
KOMENTARI