Nissan predstavio zanimljiv koncept: Juke Hybrid Rally Tribute

Nissan predstavio zanimljiv koncept: Juke Hybrid Rally Tribute

Kako bi obilježio početak prodaje hibridne izvedbe Jukea, Nissan je napravio jedinstveno vozilo Juke Hybrid Rally Tribute Concept kojeg pokreće hibridni motor, a dizajn je inspiriran modelom 240Z koji se uspješno natjecao u pustinjskom reliju prije više od pola stoljeća.

Predstavljeni DS 3 Hybrid i DS 4 Hybrid
Još jedan zanimljiv model koji ne stiže u Europu: Toyota 4Runner
TEST: Toyota Highlander 2.5 VVT-i HSD AWD Premium Hybrid – Gorštak koji troši kao mali gradski auto

Na tržište uskoro stiže Nissan Juke s hibridnim pogonskim sklopom, a upravo iz tog razloga Nissan je napravio ovaj poseban model, koji se temelji upravo na serijskoj izvedbi Jukea. Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concept inspiriran je modelom 240Z, koji se natjecao u pustinjskom reliju prije više od pedeset godina.

Tako ovdje prepoznajemo crni poklopac motora i crne kotače, koji su u odnosu na serijsku izvedbu povećani, a prošireni su i lukovi kotača, sve kako bi stale ”mesnate” off-road gume dimenzija 265/70 R16. Tu je i broj 11 na vratima, kao i korištenje vintage naljepnica sponzora, a ističu se i dodatna svjetla na poklopcu motora i krovu, koja, iako smještena na ista mjesta, ovog puta dolaze u LED tehnologiji.

Naravno, tu su i dodatne zaštite podvozja, posebno prilagođen ovjes s dugim hodom amortizera, a promjene su napravljene i u unutrašnjosti. Tako su stražnja sjedala uklonjena a na mjesto njih su postavljena dva rezervna kotača, a radi njih se moralo maknuti i stražnje staklo prtljažnika, a pojasevi za vozača i suvozača se sada učvršćuju u četiri točke. Tu je i interkom za komunikaciju između vozača i suvozača, a posebno se ističe i duga ručica hidraulične ručne kočnice.

Za pogon se koristi isti hibridni sklop kao i u serijskoj izvedbi ovog modela, a sklop čini 1,6-litreni atmosferski benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 69 kW/94 KS uz okretni moment od 148 Nm, a pripomaže mu elektromotor koji razvija snagu od 36 kW/49 KS uz okretni moment od 205 Nm. Uz to, tu je i 15 kW snažan starter-generator, a baterija ima kapacitet od 1,2 kWh, te ima vodeno hlađenje.

Automatski mjenjač je također preuzet sa serijske izvedbe, a kontroliran je naprednim algoritmom kako bi istovremeno pružao najbolje performanse i najnižu potrošnju. Novi Nissan Juke Hybrid, puno pitomijeg izgleda, na tržište stiže već na ljeto, a cijene će biti objavljene naknadno.

KOMENTARI