Ni Ferrari nije mogao odoljeti trendovima: Purosangue je njihov prvi crossover

Ni Ferrari nije mogao odoljeti trendovima: Purosangue je njihov prvi crossover

Pred vama je prvi serijski Ferrari s pet vrata i četiri sjedala, a riječ je o novom SUV-u Purosangue koji ulazi u koštac s već etabliranim modelima kao što su Lamborghini Urus ili Aston Martin DBX.

Nova Fiat Panda bi mogla biti jeftin električni automobil
Offroad vožnja na godišnjem odmoru
Stigao je najatraktivniji mali gradski auto: Toyota Aygo X

Još jedan je pao! I Ferrari je predstavio SUV model Purosangue, što u prijevodu znači čistokrvan, iako u Ferrariju ne žele da ga tako zovete. No činjenice su tu. Purosangue je i poprilično velik, odnosno dug je 4973 mm, širok 2028 mm i visok 1589 mm, dok je međuosovinski razmak rastegnut na 3018 mm.

Za motorizaciju je zadužen 6,5-litreni V12 koji razvija maksimalnu snagu od 533 kW/725 KS pri 7750 okretaja, dok je dostupan i okretni moment od 716 Nm pri 6250 okretaja. Maksimalan broj okretaja je 8250, a mjenjač je automatski s 8 stupnjeva prijenosa.

Težina vozila je 2033 kg, no bez obzira na to, Purosangue za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 3,3 sekunde, dok ubrzanje od 0 do 200 km/h traje 10,6 sekundi, dok je maksimalna brzina veća od 310 km/h. Ne treba zaboraviti spomenuti i kako je pogon na sve kotače.

Purosangue ima i specifičnost, a ona je vezana uz otvaranje stražnjih vratiju, koja se otvaraju u suprotnom smjeru, a otkrivaju dva zasebna sjedala straga. Sva četiri sjedala se električno podešavaju te su grijana i hlađena, a prednja nude i masažu. No zasigurno više pažnje privlači izgled kokpita koji je podijeljen u dva dijela – vozačev i suvozačev, a u središnjem dijelu se samo upravlja klimatizacijom.

Tako su tu dva 10,2-inčna zaslona, po jedan za svakoga, a na njima su prikazane sve informacije. Purosangue ne dolazi s navigacijom već po prvi puta serijski dolazi s podrškom za Apple CarPlay i Android Auto sustavima.

Ovo je valjda prvi Ferrari za kojeg će svi novinari objaviti i obujam prtljažnika koji je veličine 473 litre, a posebno iznenađuje činjenica kako je spremnik goriva veličine 100 litara! U današnje vrijeme sve više proizvođača smanjuju njegov kapacitet, ali ne i Ferrari. Cijena još nije objavljena, no zna se kako prodaja kreće na proljeće sljedeće godine.

KOMENTARI