Nema samo BMW (pre)veliku masku: ovo je redizajnirani SsangYong Rexton za 2021.

Nema samo BMW (pre)veliku masku: ovo je redizajnirani SsangYong Rexton za 2021.

SsangYong je temeljito redizajnirao svoj veliki SUV Rexton, povećao snagu motora i unaprijedio unutrašnjost, pa je sve spremno za prodaju koja kreće na proljeće sljedeće godine.

Blage dorade za Hyundai Ioniq 5
Peugeot je predstavio i redizajnirani 208
Obnovljeni Hyundai i10 stiže na ljeto

Iako ste možda mislili kako SsangYong više ne postoji, oni i dalje marljivo rade, a često i na našim cestama možete vidjeti nove modele s talijanskim ili njemačkim registarskim pločicama, pa ste mogli primijetiti kako im dizajn više nije toliko strašan kao prije desetak i više godina.

Tako je sada pred nama i u potpunosti redizajnirani Rexton za 2021. godinu koji donosi novi prednji i stražnji dio, kao i promjene u unutrašnjosti. Izgleda da i u SsangYongu imaju sindrom male maske, pa su se i tamo, u stilu BMW-a, potrudili da maska zauzima veći dio prednjeg dijela vozila, a i da dodatno bude naglašena debelim kromiranim okvirom.

Nova prednja svjetla dolaze u LED tehnologiji, kao i prednje maglenke, a LED svjetla u ugrađena i straga. Stražnja svjetla su spojena s kromiranom trakom, a nov je i elegantnije dizajniran stražnji branik s kutnim rješenjima svjetala za maglu, kako bi se dodatno naglasila širina vozila.

Inače, Rexton je dug 4.850 mm, širok 1.960 mm i visok 1.825 mm, a međuosovinski razmak je dug 2.865 mm. To je dovoljno za prostranu kabinu za putnike, ali i za prtljažnik koji u osnovnom obliku ima obujam od čak 784 litre, dok se preklapanjem stražnjih sjedala korisni obujam povećava na 1.977 litara.

SsangYong je poradio i na 2,2-litrenom turbo dizel motoru koji sada razvija maksimalnu snagu od 202 KS i nudi 440 Nm okretnog momenta, a uparen je isključivo s 8-brzinskim automatskom mjenjačem, dok je pogon na sve kotače. Rexton se može pohvaliti i s mogućnošću vuče prikolice do težine od 3 tone.

Dorađena unutrašnjost donosi 12,3-inčnu digitalnu instrument ploču, a dorađen je i središnji infotainment sustav s novim i bržim softverom, a tu je i podrška za Android Auto i Apple CarPlay mogućnost spajanja.

U ponudi je i niz sustava za sigurnost i pomoć vozaču, a posebno treba naglasiti sustav za prepoznavanje automobila ili biciklista prilikom otvaranja vratiju. Tu je i adaptivni tempomat, automatsko kočenje, zadržavanje vozila unutar trake i ostali sustavi, a tu su i kamere u 360 stupnjeva za nadzor vozila sa svih strana. SsangYong Rexton je zasigurno jedan zanimljiv automobil i sigurno je dobra alternativa nekim modelima s ”jačim” imenima. Šteta je samo što vjerojatno službeno neće stići u prodaju kod nas, dok se u ostatku Europe očekuje na proljeće sljedeće godine.

KOMENTARI