HS je MG-jev najtraženiji model, a s novim modelom se nastoji zadržati ta pozicija ovog modela. A tome će svakako pridonijeti puno bolji i moderniji izgled koji je s 4636 mm od prethodnika duži za 26 mm, dok je širina proširena za 14 mm na ukupno 1890 mm. S druge strane, visina je snižena za 30 mm, s međuosovinski razmak je povećan za 30 mm na 2750 mm. Osim toga, sada je i prtljažnik veći, pa u osnovi zaprima 507 litara.
Sve to je rezultiralo i elegantnijim ukupnim dojmom ovog modela. Sprijeda je sada nova rešetka koja podsjeća na one s novih modela MG3 i MG4, a prednja i stražnja svjetla dolaze u LED tehnologiji. Nov je i dizajn aluminijskih naplataka, a u ponudi će biti šest boja karoserije: Pearl bijela, Pebble crna, Sterling srebrna, Hampstead siva, Diamond crvena i Sky plava.
Unutrašnjost je puno modernija nego kod prethodnika i dolazi s dva 12,3-inčna zaslona – jedan za digitalne instrumente, a drugi za multimediju. Sada sustav s navigacijom nudi informacije o prometu u stvarnom vremenu, a dostupan je i pristup Amazon Music glazbenom servisu. Osim toga,, Luxury izvedbe su opremljene novim kamerama visoke rezolucije u 360 stupnjeva, a dostupno je i bežično punjenje mobitela.
Iz MG-a najavljuju i kako se sada koriste puno kvalitetniji materijali nego ranije, a posebno se pazilo na detalje, kako bi boravak u kabini bio što ugodniji. Uz presvlake od crne eko kože u Luxury verziji, također će biti dostupna opcija presvlaka unutrašnjosti u nijansi smeđe boje, što dodatno ističe privlačnost nove kabine. Nažalost, klimatizacijom se i dalje upravlja putem zaslona, no zato je tu ostala klasična ručica automatskog mjenjača umjesto pomodnih i ponekad nepraktičnih prekidača.
Novi HS pokreće novi 1,5-litreni benzinski motor koji razvija snagu od 125 kW/169 KS i pritom nudi 275 Nm okretnog momenta, a može se upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem. Plug-In hibridnu (PHEV) izvedbu pak pokreće pogonski sustav koji se sastoji od 1,5-litrenog benzinca koji razvija snagu od 105 kW/142 KS i elektromotora koji razvija snagu od 154 kW/209 KS, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6,8 sekundi. No tu je važnije kako je ovaj model opremljen 24,7 kWh baterijom koja omogućuje autonomiju i do 120 km, što je najbolji rezultat u klasi.
I novi HS dolazi s MG Pilot sigurnosnim sustavima u svim izvedbama, a serijska oprema će uključivati i automatska LED prednja svjetla s funkcijom ‘follow-me-home’, stražnje parkirne senzore, stražnju parkirnu kameru, električno podesive i grijane retrovizore, vozačko sjedalo električno podesivo u 6 smjerova i suvozačko sjedalo podesivo u 4 smjera, klima uređaj, ulazak u vozilo bez upotrebe ključa (“keyless entry”), brisače sa senzorom za kišu, tempomat, električnu parkirnu kočnicu (EPB) s funkcijom automatskog zadržavanja te dva 12,3-inčna ekrana s funkcijama poput navigacije i MG iSmart sustava povezivanja s pametnim telefonima. Prodaja i prve isporuke se očekuju u listopadu, a tada će se znati i cijene.
KOMENTARI