BMW je s modelom X3 postigao veliki uspjeh, a prve tri generacije su prodane u preko 3,5 milijuna primjeraka, od 2003. godine, kada je predstavljena prva generacija ovog modela. A svakako ostaje zanimljiva i činjenica kako je prošle godine upravi X3 bio i najprodavaniji model BMW-a s 350.000 prodanih primjeraka. A nova generacija je bolja u svemu, a kako i ne bi, kada se zna koliko je važan ovaj model za tvrtku.
Stoga i ne čudi kako će kod kupnje široka lepeza pogonskih sklopova zadovoljiti sve kupce. Tako će se u ponudi naći benzinski i dizel motori, a tu je i plug-in hibridna izvedba. Početni model je X3 20 xDrive kojeg pokreće 140 kW/190 KS snažan turbo benzinac, a slijedi X3 M50 xDrive snage 280 kW/381 KS. Oba motora koriste 48 V blagohibridnu tehnologiju.
Dizel ponudu čini model X3 20d xDrive kojeg pokreće 145 kW/197 KS snažan turbo dizel motor, koji također dolazi s 48 V blagohibridnom tehnologijom. Plug-in hibridna izvedba dolazi pod oznakom X3 30e xDrive, a pokreće je turbo benzinac snage 140 kW/190 KS i elektromotor snage 135 kW/184 KS, dok je ukupna snaga sustava 220 kW/299 KS. Tu je i 19,7 kWh baterija s autonomijom od 81 do 91 km. Sve izvedbe dolaze s pogonom na sve kotače, a sve izvedbe koriste i 8-stupanjski Steptronic automatski mjenjač.
Što se tiče izgleda, novi X3 je poprimio dizajnerske linije najnovijih modela, a svakako je zanimljivo dizajnirana maska, odnosno bubrezi. U odnosu na prethodnu generaciju je veća, pa je sada duga 4755 mm (+34 mm), široka 1920 mm (+29 mm), a s 1660 mm (-25 mm) je nešto niži. Međuosovinski razmak je dug 2865 mm. Prtljažnik je obujma 570 litara, odnosno 1700 litara s preklopljenim stražnjim naslonom, dok plug-in hibrid ima manji prtljažnik i to 460 litara, odnosno 1600 litara.
Unutrašnjost donosi puno više promjena, a sve se svodi na minimalizam i nedostatak fizičkih tipki. Digitalni instrumenti su dijagonale 12,3 inča, dok je središnji multimedijski zaslon dijagonale 14,9 inča, a dolazi s iDrive 9 operativnim sustavom, a dolazi i okrugli gumb između prednjih sjedala s kojim se može upravljati sustavom.
Naravno, zahvaljujući većim dimenzijama novi X3 donosi i više prostora za putnike, a u unutrašnjosti se koristi umjetna koža, kao i reciklirani materijali. BMW je objavio kako u Njemačkoj cijene kreću od 57.900 eura, dok će one kod nas biti poznate na jesen, kada se očekuje početak prodaje i na našem tržištu.
KOMENTARI