Prva generacija modela GLC je stigla na tržište 2015. godine, pa je pravo vrijeme za predstavljanje potpuno nove generacije ovog modela koji je upravo predstavljen. Nova generacija donosi zanimljiviji izgled, više tehnologije, kao i veću prostranost.

U odnosu na prethodnika narastao je u dužinu za 60 mm na 4716 mm, širina je ostala ista (1890 mm), dok je visina smanjena za 4 mm (1640 mm). Međuosovinski razmak je sada dug 2888 mm, što je povećanje od 15 mm, dok je proširen i trag kotača sprijeda za 6 mm i straga za 23 mm. Više je i prostora za putnike, a i prtljažnik je narastao na 600 litara (+50 litara).

U ponudi su benzinci i dizelaši u blagim hibridnim izvedbana, ali isto tako i u plug-in izvedbama. Što se benzinskih motora tiče, u ponudi su izvedbe GLC 200 4MATIC (204 KS + 23 KS boost, 320 Nm) i GLC 300 4MATIC (258 KS + 23 KS boost, 400 Nm), a zanimljivo je kako obje izvedbe imaju prosječnu potrošnju 8,2-7,3 l/100 km.

Tu su i plug-in izvedbe GLC 300 e (313 KS, 550 Nm) i GLC 400 e 4MATIC (381 KS, 650 Nm), a slabija izvedba je i jedina izvedba koja se može dobiti bez pogona na sve kotače. Baterija nudi autonomiju do 120 km, a maksimalna brzina kojom možete voziti samo na struju je 140 km/h. No svakako je najzanimljiviji podatak o prosječnoj potrošnji koja je manja od 1 l/100 km. Da, dobro ste pročitali, manje od jedne litre na 100 km. Naravno, u idealnim uvjetima i da je baterija uvijek napunjena do kraja.

Dizelske izvedbe su i dalje u ponudi, a ona starta modelom GLC 220 d 4MATIC (197 KS + 23 KS boost, 440 Nm) a troši u prosjeku 5,9-5,2 litre. Plug-in hibridni dizelaš ima oznaku GLC 300 de 4MATIC (333 KS, 750 Nm). I ovdje je maksimalna brzina na struju 140 km/h, a prosječna potrošnja ove izvedbe je 0,7-0,5 litara, dok s jednim punjenjem baterije ima autonomiju do 117 km.

Mercedes je doradio i sve ostale važne komponente, pa je novi GLC još udobniji, ali i sposobniji izvan asfalta uz jako dobre vučne mogućnosti. Dobio je novi prednji ovjes s četiri spone i stražnji neovisni multi-link ovjes, a tu je i AIRMATIC zračni ovjes.

Već na prvi pogled unutrašnjosti se može zaključiti kako Mercedes nije ništa eksperimentirao ili prepustio slučaju, već je sve odrađeno kako treba. Digitalna instrument ploča dolazi u dijagonali od 12,3 inča, dok multimedijski zaslon dolazi u dijagonali od 11,9 inča. Nova sjedala pružaju bolju potporu i udobnija su, a pri izradi unutrašnjosti su se koristili kvalitetniji materijali.

Već smo rekli kako ima i više prostora, a da vožnja bude još ugodnija pobrinut će se opcijski Burmestar surround audio sustav koji se isporučuje s 15 strateški postavljenih zvučnika ukupne snage 710 W. Naravno, MBUX sustav s glasovnim navođenjem je serijski.

Tu je i jajnovija generacija paketa pomoći pri vožnji koja sada donosi dodatne i dodatno poboljšane funkcije, kao što su Active Distance Assist DISTRONIC, Active Steering Assist, Traffic Sign Assist, novi paket za parkiranje s kamerom od 360 stupnjeva i pomoć pri manevriranju prikolicom. Komponente i sustavi GLC-a poboljšani su u brojnim detaljima, npr. ENERGIZING AIR CONTROL, AIR-BALANCE, GUARD 360 stupnjeva, ambijentalna rasvjeta ili novi panoramski krovni otvor s tanjim poprečnim ojačanjem za značajno poboljšan osjećaj prostranosti. Opcijsko multikonturno sjedalo sada pak ima proširene funkcije masaže. Mercedes-Benz još nije objavio cijene, no očekujemo kako će one startati od oko 400.000 kuna pa na više, a u prodaju stiže u drugoj polovici ove godine.


KOMENTARI