Mazda2 s 1,5-litrenim Skyactiv-G motorom osvojila 3,5 Green NCAP zvjezdice

Mazda2 s 1,5-litrenim Skyactiv-G motorom osvojila 3,5 Green NCAP zvjezdice

Mazda2 za je osvojila 3,5 Green NCAP zvjezdice, a prosječna izmjerena potrošnja i emisija CO2 se tek minimalno razlikuju od službenih WLTP vrijednosti, a navedeni motor na modelskoj godini 2022 dodatno smanjuje potrošnju goriva i CO2 za 10 %.

Ovo je budućnost: razvijena je automobilska guma od 70 % održivih materijala, a cilj je ona od 100 %
PSA grupa projektira električno svjetsko vozilo
S novim Qashqaijem Nissan u Europi predstavlja laganu aluminijsku tehnologiju

Green NCAP ocijenio je Mazdu2 pogonjenu 1,5-litrenim Skyactiv-G motorom s 3,5 zvjezdice za potrošnju goriva i emisiju. Rezultat ispitivanja stavlja testiranu verziju Mazdinog modela B-segmenta s 55 kW/75 KS u vrlo ekskluzivni klub vozila pogonjenih motorom s unutarnjim izgaranjem. Lagan, odzivan te istovremeno učinkovit, Mazdin gradski predstavnik jedan je od samo tri vozila pokretanih motorom s unutarnjim izgaranjem bez potpuno hibridnog sustava kojima su dodijeljene 3,5 zvjezdice. Samo potpuno električni modeli s baterijom (BEV) i plug-in električni modeli (PHEV) postigli su više Green NCAP ocjene.

Osim toga, najnovija izvedba Mazde2 modelske godine 2022 snage 55 kW/75 KS pogonjena je Skyactiv-G benzinskim motorom nove tehnologije s višim omjerom kompresije (15:1 u odnosu na 13:1). Kao rezultat toga, Mazda je smanjila potrošnju goriva i emisiju CO2 za oko 10% u usporedbi s testiranim modelom, unatoč tome što je ostala bez Mazdinog blagog hibridnog sustava, istovremeno povećavši okretni moment za 6%. A Mazdine službene brojke iznimno su točne i u stvarnim uvjetima vožnje: prosječna potrošnja Mazde2 tijekom Green NCAP testova bila je tek neznatno veća od službene brojke kombiniranog ciklusa WLTP-a.

HyperFocal: 0

Kao inicijativa proizašla iz organizacije za procjenu sigurnosti Euro NCAP, Green NCAP prepoznaje proizvođače automobila čiji modeli nadilaze minimalne zahtjeve u smislu učinkovitosti i emisije iz ispušne cijevi. To čini pomoću niza cestovnih i laboratorijskih testova koji odražavaju različite realne situacije u vožnji uključujući ekstremne temperature (od -7°C do +35°C), nadmorske visine do 1.200 m, kratka putovanja, teška opterećenja i brzu vožnju autocestom. Ocjena zvjezdicom pokazuje prosječne rezultate u tri područja koji pokrivaju energetsku učinkovitost, razinu zagađenja i emisiju stakleničkih plinova.

KOMENTARI