Maserati predstavio supersportski MC20 sa 630 KS

Maserati predstavio supersportski MC20 sa 630 KS

Na posebnom online eventu Maserati je predstavio novi model MC20, s kojim se vraća na tržište supersportskih automobila, a čitav automobil je razvijen i napravljen u Modeni.

Predstavljen Ghibli Hybrid, prvi Maserati s hibridnim pogonom
Predstavljene su Trofeo izvedbe Maseratija Ghibli i Quattroporte
Održan je prvi Cars & Coffee Croatia

Maserati je sinoć otvorio novo poglavlje svoje povijesti predstavivši novi supersportski model MC20 (Maserati Corse 2020) i time najavio povratak u klub proizvođača najboljih sportskih automobila na svijetu. Vidljivo je to već na prvu, jer već sam dizajn, iako nije napadan, govori o tome kako nije riječ o bilo kakvom automobilu. Treba odmah naglasiti i kako je karoserija karbonska i automobil teži manje od 1.500 kg, što mu omogućuje dobre performanse.

Tako zahvaljujući ugrađenom 3,0-litrenom V6 twin-turbo motoru sa 630 KS maksimalne snage i maksimalnim okretnim momentom od 730 Nm, ovaj automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 2,9 sekunde, dok ubrzanje od 0 do 200 km/h traje manje od 8,8 sekundi.

Maksimalna brzina je veća od 325 km/h, a prosječna mu je potrošnja 11,9-11,6 litara, iako ovaj posljednji podatak kupcima nije nimalo važan. Pogon je na stražnje kotače, a motor je uparen s 8-brzinskim mjenjačem s dvije spojke.

MC20 je napravljen tako da se može bez problema napraviti coupe i kabrio izvedba, a već je pripremljen i za ugradnju potpuno električnog pogona, što znači da u budućnosti možemo očekivati i takvu izvedbu. Osim toga, nudi i dva prtljažnika, gdje onaj sprijeda ima obujam od 50 litara, dok onaj straga ima obujam od 100 litara.

Vozi se na 20-inčnim aluminijskim naplatcima s gumama dimenzija 245/35 ZR20 sprijeda i 305/30 ZR20 straga. Za kočnice se pobrinuo Brembo, a ugrađuju se diskovi promjera 380 mm sprijeda i 350 mm straga, pa se MC20 zaustavlja s brzine od 100 km/h na 0 km/h za manje od 33 m.

Unutrašnjost donosi jednostavne i efektne linije, a tu su i dva 10-inčna zaslona, od kojih je jedan instrument ploča, a drugi se nalazi u središnjoj konzoli i zakrenut je prema vozači i na njemu se prikazuju razne informacije o stanju vozila. Tu je i digitalni unutarnji retrovizor, a u unutrašnjosti se koriste samo najkvalitetniji materijali – alcantara i ugljična vlakna. Serijska proizvodnja Maseratija MC20 će krenuti krajem godine, no narudžbe su moguće već sada. Cijenu Maserati nije objavio, no procjene su kako bi ona mogla kretati od oko 1,5 milijuna kuna.

KOMENTARI