Lancia Pu+Ra HPE koncept najavljuje novu budućnost brenda

Lancia Pu+Ra HPE koncept najavljuje novu budućnost brenda

Pu+Ra HPE je prvi model nove ere ovog brenda, a riječ je o električnom modelu s vizijom budućnosti u pogledu autonomije, vremenu punjenja i potrošnje.

Toyota uvodi novi logo i dizajnerski jezik
Ručni mjenjači izumiru: u posljednjih 10 godina im je pao broj za čak 57 posto
Citroen najavio novosti u ponudi modela u bližoj budućnosti

“Danas Lancia predstavlja model Pu+Ra HPE, viziju marke za sljedećih 10 godina, koja vodi marku u eru električne mobilnosti i sažima naš način poimanja i doživljavanja automobila. Počevši od novog Ypsilona, ​​naši će automobili budućnosti biti inspirirani Lanciom Pu+Ra HPE,” izjavio je Luca Napolitano, izvršni direktor marke Lancia. No ono na što su najviše ponosni je što je riječ o 100% električnom automobilu, s vizijom marke u smislu autonomije s preko 700 km, dok bi vrijeme punjena baterije trebalo trajati nešto više od 10 minuta, dok je potrošnja manja od 10 kWh na 100 km. Riječ je o brojkama koje još uvijek nisu ostvarive, no izgleda kako u Lanciji smatraju kako će one postati stvarnost u sljedećih 10 godina.

Osim toga, Lancia Pu+Ra HPE je prvi automobil opremljen S.A.L.A. virtualnim sučeljem koji će se moći pronaći na novom Ypsilonu. A zahvaljujući tom sučelju, Lancia će biti prva marka Stellantis koja će usvojiti Chameleon and TAPE (Tailored Predictive Experience) tehnologije, koje centraliziraju funkcije zvuka, kontrole klime i rasvjete, omogućujući prilagođavanje ambijenta u automobilu pritiskom na gumb ili zvukom vašeg glasa.

Konceptno vozilo nazvano je Lancia Pu+Ra HPE: “Pu+Ra” se odnosi na novi, čisti i radikalni dizajnerski jezik marke, dok HPE označava High Performance Electric. Akronim HPE korišten je prvi puta 70-ih godina prošlog stoljeća za Lanciu Beta, a označavao je “High Performance Estate”, simbol sportskog duha i praktičnosti.

Progressive zelena boja koncepta dolazi s pozlaćenom nijansom, koja je proizvedena korištenjem tekućeg metala s najnovijom generacijom pigmenata, a sve to odaje počast modelu Lancia Flaminia Azzurro Vincennes. Iz Lancije objašnjavaju i kako su bočne linije, koje se puštaju prema stražnjem kraju vozila napravljene kako bi podsjećale na modele Aurelia i Flaminia. Stražnja okrugla svjetla pak odaju počast legendarnom modelu Stratos.

Inovativni kružni krov pruža širok, panoramski pogled, s jasnim upućivanjem na arhitektonske elemente, koje su karakteristične za novi Lancijin dizajnerski jezik, dok stražnji prozor također podsjeća na Lanciu iz 70-ih, i to model Beta HPE.

U interijeru se koriste jednostavni oblici, a unutrašnjost je inspirirana dizajnom interijera, kao što je okrugli tepih.Prednja sjedala su inspirirana foteljama a čisti geometrijski oblici su vidljivi svuda po kabini. Tu su i velike staklene površine, a koncept ima i rolete koje podsjećaju na legendarni model – Beta HPE, a u unutrašnjosti se koriste reciklirani materijali.

Sukladno Stellantis strategiji elektrifikacije, Lancia će 2024. lansirati potpuno novi Ypsilon, u hibridnoj i električnoj izvedbi, dok će od 2026. godine u ponudi biti samo 100% električni model. Od 2028. godine, istodobno s dolaskom nove Delte, marka će isključivo prodavati električne modele.

KOMENTARI