Konačno predstavljena i nova Toyota GR 86

Konačno predstavljena i nova Toyota GR 86

Toyota je predstavila novi GR 86, koji osim promjena u imenu i dalje nudi sportski coupe koji sada donosi atraktivniji izgled, a pokretat će ga 2,4-litreni boxer motor iz bratskog modela Subaru BRZ.

Redizajn za limuzinu Subaru Legacy
Nakon Outbacka i Forestera, na red je došla i Wilderness izvedba Crosstreka
Izgleda kako će redizajnirani Porsche 911 dobiti novi boxer motor

Subaru je još krajem prošle godine predstavio drugu generaciju modela BRZ, sportskog coupea čija je prva generacija bila napravljena u suradnji s Toyotom. I druga je generacija rezultat iste suradnje, no kod Toyote je došlo do manjeg promjena imena i sada ono glasi GR 86, kako bi se bolje slagao s ostalim sportskim modelima – GR Yarisom i GR Suprom.

Što se izgleda tiče, GR 86 izgleda atraktivnije od prethodnika, a u odnosu na model BRZ vidljive su razlike u prednjem braniku i u grafici prednjih LED svjetala. Dug je 4.625 mm, širok 1.775 mm i visok 1.310 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2.575 mm. Toyota GR 86 se vozi na 18-inčnim aluminijskim naplatcima s gumama 215/40 R18 i teška je 1.270 kg, a udaljenost podnice od tla je 130 mm.

Osim na aerodinamici, Toyota je povećala i torzijsku krutost za 50 posto, a pri izradi poklopca motora i krovu korišten je aluminij, kako bi se uštedjelo na masi. A tu su i posebni otvori za zrak, pragovi i ostali detalji koji povećavaju aerodinamičnost.

Pod poklopcem motora nalazi se Subaruov boxer motor kakav koristi i model BRZ, a riječ je o 2,4-litrenom benzincu koji razvija maksimalnu snagu od 173 kW/232 KS i pritom nudi i 250 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,3 sekunde, što je brže čak 1,1 sekundu od prethodne generacije. Mjenjač je 6-brzinski ručni, dok će u opciji biti i 6-brzinski automatski mjenjač, a pogon je uvijek na stražnje kotače, pa je zabava u vožnji osigurana.

U unutrašnjosti nas očekuje kombinacija ”starog i novog”. Naime, instrument ploča je digitalna, a tu je i središnji infotainment zaslon, koji nije smješten na sam vrh središnje konzole, no osim toga, tu je mnogo tipki i gumbića koje olakšavaju upotrebu najvažnijih funkcija.

Tu su i sportska sjedala i kožom presvučen volan koji su prošiveni crvenim koncem, te neizostavne aluminijske papučice. Naravno, na volanu je utisnut i GR logo, a unutrašnjost ovog automobila prikazuje kako bi trebala izgledati funkcionalna unutrašnjost.

Nova Toyota GR 86 će biti dostupna i na europskom tržištu, a u prodaju bi trebala stići krajem godine. Cijene još nisu poznate, a kasnije će biti objavljeni i sve tehničke specifikacije novog modela.

KOMENTARI