Konačno predstavljen nasljednik Twizyja: Mobilize Duo

Konačno predstavljen nasljednik Twizyja: Mobilize Duo

Renault je pod brendom Mobilize predstavio nasljednika električnog četverocikla Twizyja u izvedbi Duo, ali i kao mikro dostavno vozilo pod nazivom Bento.

Ovako će izgledati novi najmanji Volvo SUV
Vozili smo: Porsche Macan 4 Electric
Ovo je top lista najprodavanijih električnih automobili u Europi

Zasigurno se sjećate modela Renault Twizy, malenog električnog četverocikla s dva sjedala koja su postavljena jedan iza drugog, kao i njegove dostavne izvedbe samo s jednim sjedalom, a sada Renault konačno predstavlja njegovog nasljednika. No novi model dolazi pod značkom podmarke Mobilize, a bit će također dostupan u dvije izvedbe – Duo i Bento.

Duo je dvosjed, dok je Bento mikro dostavno vozilo koji umjesto suvozačkog sjedala nudi cargo box obujma 649 litara. Model Duo je dug 2,43 metra, dok je Bento dug 2,54 metra, a zanimljivo je da sve izvedbe serijski dobivaju zračni jastuk za vozača, što je prvi puta da se on ugrađuje u četverocikl.

U oba modela je ugrađena 10,3 kWh baterija koja bi modelu Do trebala omogućiti autonomiju do 161 km, dok bi Bento trebao imati autonomiju do 149 km. Iako izgleda malo, to je skoro dvostruko više od Twizyja. Baterija se puni za 3 sata 50 minuta na kućnoj utičnici, odnosno 3 sata i 25 minuta na DC priključku.

Iako nema točnih informacija o snazi, Duo će se nuditi u nekoliko izvedbi, a početna je Duo 45 Neo koja se u pojedinim državama može voziti bez vozačke dozvole, a nudi maksimalnu brzinu od 45 km/h. Slijedi Duo 80 Evo koji će nuditi maksimalnu brzinu od 80 km/h i za tu je izvedbu potrebna vozačka dozvola. Tu je i Duo 80 Pro izvedba koja je namijenjena poslovnim korisnicima, a s kojim će se riješiti problemi u gradskim gužvama, ali i smanjiti prosječan CO2 tvrtke.

Naravno, glavni dizajnerski adut je prisutan i na novoj generaciji, a to su vrata koja se otvaraju prema gore i koja su oduvijek privlačila pozornost. Unutrašnjost je također modernija s većim ekranom instrumentala, ali i opcijskim grijanjem sjedala, i klima uređajem! Da, dobro ste pročitali. Nudi se i klima. A najavljene su i cijene u Francuskoj gdje Duo starta ispod 10.000 eura.

KOMENTARI