Je li ovo početak kraja za Opel?

Je li ovo početak kraja za Opel?

Opel ne odustaje da od sljedeće godine predstavlja isključivo električne modele, bez obzira na to što je potražnja za njima u padu!

Facelift za Opel Corsu
A sada nešto potpuno drugačije iz Toyote: C+WALK T je baterijsko električno vozilo na tri kotača
Radi smanjenja potražnje, Volkswagen smanjuje proizvodnju svojih električnih vozila i do 30%

I dok je tržište električnih automobila u padu, i kada nitko ne može prodati svoj rabljeni električni auto, Opel ne odustaje od postanka potpuno električne marke od 2027. godine, iako su njegovi konkurenti takve planove otkazali, ili ih pomaknuli nekoliko godina. No Florian Huettl, izvršni direktor Opela, izjavio je kako su električna vozila i elektromobilnost najbolji put prema naprijed. Fokus je kako ponuditi što jeftiniji električni auto, a već se radi na novom modelu čija bi početna cijena trebala biti oko 25.000 eura. No izgleda kako nitko u upravama automobilskih proizvođača ne čuje kako kupci ne žele jeftin električni auto, malih dimenzija i baterije malog kapaciteta sa skromnom autonomijom, a za iste novce ipak mogu kupiti neki normalan automobil s blagohibridnim, pa čak i hibridnim pogonskim sklopom.

Posljednje modele koji je Opel predstavio su Frontera i Grandland, koja će se u početku nuditi i blagohibridnoj izvedbi, ali i benzinskoj izvedbi, a cijena Frontere bi trebala biti oko 24.000 eura, što svakako nije povoljna kupnja, gledajući što i po kojoj cijeni nudi konkurencija, dok je najavljena i cijena od oko 29.000 eura. Naravno, ove cijene vrijede u Njemačkoj, a kod nas će sigurno biti skuplje. No izgleda kako u Opelu ne smatraju tako, no mi se pitamo, je li ovakva politika početak kraja Opela?

KOMENTARI