Bez ikakvih iznenađenja: Opel je predstavio potpuno novi Grandland

Bez ikakvih iznenađenja: Opel je predstavio potpuno novi Grandland

Nova generacija najvećeg Opelovog SUV-a temelji se na Peugeotu 3008, a bit će dostupna hibridna, plug-in hibridna i, po prvi puta, električna izvedba.

Premijera novog Renaulta Scenic E-Tech Electric zakazana za rujan
Volkswagen otpušta radnike radi velikog pada potražnje za električnim modelima
Lanzador concept: Ni Lamborghini neće biti imun na struju

Već neko vrijeme Opel ima planove kako će od 2027. godine biti potpuno električna marka, a kako se ta godina bliži, tako se predstavljaju i nove generacije modela koji po prvi puta dobivaju električni pogon. Najnoviji model je Grandland, najveći SUV iz Opela, postavljen je na Stellantisovu platformu STLA Medium BEV i dolazi s baterijama tankog dizajna do kapaciteta od 98 kWh, što bi, barem teoretski, moglo omogućiti autonomiju do 700 km u gradu.

Novi Grandland dolazi s novim dizajnerskim detaljima marke, uključujući i Vizor masku kakvu smo vidjeli i na redizajniranom modelu prethodne generacije, no sada je logo osvijetljen, a nov je i dizajn stražnjih svjetala koja su spojena, a natpis Opel između njih također svijetli. Nova generacija je i veća u odnosu na prethodnu, pa je sada dug 4650 mm (+173 mm), širok 1905 mm (+64 mm) i visok 1660 mm (+19 mm), dok je međuosovinski razmak dug 2784 mm. Iako osnovni obujam prtljažnika nije komuniciran, objavljeno je kako je s preklopljenim sjedalima obujam 1641 litru, pa stoga očekujemo kako je osnovni obujam oko 500 litara.

Iako fotografije unutrašnjosti još nisu objavljene, Opel se hvali kako će se Grandland nuditi sa 16-inčnim multimedijskim zaslonom koji je blago okrenut prema vozaču, a tu su i ergonomska AGR sjedala koja će nuditi i ventilaciju i masažu, ali samo za vozača. Ostale opise dizajna unutrašnjosti ne želimo komentirati dok ne vidimo fotografije.

Naravno, Opel najviše nade polaže u električni pogon, iako, budimo realni, najviše će se prodati izvedbi s ICE motorima. Tako će u ponudi biti plug-in hibrid koji će nuditi do 85 km autonomije uz ugrađenu bateriju, a već smo spomenuli i električni motor s baterijama kapaciteta i do 98 kWh i autonomijom do 700 km, no glavnu prodaju će ipak nositi 1,2-litreni blagohibridni turbo benzinac sa 136 KS koji se ugrađuje u sve više modela iz Stellantis grupacije. Cijene će sigurno biti više od sadašnje izvedbe, što znači kako najjeftinija izvedba neće koštati manje od 32.000 eura, a prodaja bi trebala krenuti na jesen.

KOMENTARI