Lamborghini Huracán Performante Spyder
U odnosu na postojeći Huracán Spyder, novi Huracán Performante Spyder lakši je za 35 kilograma. Dolazi s ugljičnim vlaknima koja su omogućila smanjenje mase na 1507 kg, uz aktivnu aerodinamiku. Novi 5,2-litarski V10 maksimalnu snagu od 640 KS postiže pri 8.000 okr/min. Uz pogon na sve kotače Lamborghini Huracán Performante Spyder s mjesta do 100 km/h ubrzava za 3,1 sekundi dok mu je najveća brzina 325 km/h. Tko ne bi poželio spustiti krov i uživati ne samo u vjetru u kosi nego i u V10 benzinskom motoru.
Cijena: 273.000 eura
Ferrari 488 Pista
488 Pista je najsnažniji Ferrarijev V8 model – snaga mu je 720 KS, što je za 50 konjskih snaga više od modela Ferrari 488 GTB. S 3.9 benzinskim motorom 488 Pista do 100 km/h ubrzava za 2,85 sekundi, što je u rangu LaFerrari modela dok do 200 km/h ubrzava za 7,6 sekundi. Najveća brzina koju postiže je 340 km/h. Masa Piste je 1385 kilograma, što je za 90 kg manje nego kod 488 GTB modela. Manje kilograma se dobilo korištenjem dijelova iz 488 Challenge modela, uz olakšanu radilicu i zamašnjak s titanijskim šipkama i usisnim razvodnicima od ugljičnih vlakana Revidirana je i aerodinamika pa Pista nudi 20 posto veći downforce. Ferrarijev odgovor na McLaren 720S je puni pogodak.
Cijena: 290.000 eura
Porsche 911 GT3 RS
Nakon nedavno predstavljenih Porschea 911 GT3 i Porsche GT2 RS, novi 911 GTS RS predstavlja drugu generaciju na 991 platformi. Šestak s 520 KS (bez turbine) iz 4.0 benzinskog motora razvija 20 KS više nego prethodni GT3, što znači da je ovo najmoćniji “ne-turbo” 911 svih vremena. Prijenos snage na cestu ide preko 7-stupanjskog PDK prijenosa i zatim na stražnje kotače (bez opcije s ručnim mjenjačem, nego samo s automatskim). Od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde dok je najveća brzina kojom juri 312 km/h. Novi RS ima i nove gume te kotače od 21 inča s revidiranim upravljanjem, krućim ovjesom i raznim aero modovima. Standardno ćete kupnjom Porschea 911 GT3 RS dobiti mnoge dijelove od karbona dok je krov izrađen od magnezija. Uz opcionalni paket Weissach s krovom od karbonskih vlakana i naplataka od aluminija dobit ćete još manju masu i maksimalne performanse.
Cijena: 162.000 eura
Rimac C_Two
Nasljednik modela Rimac Concept_One je pravi električni hyper automobil. Potpuno novi model iz temelja je razvijen, mase je 1950 kilograma uz ugljična vlakna, a uz četiri elektromotora hrvatski proizvođač tvrdi da uz 1914 KS s mjesta do 96 km/h ubrzava za 1,85 sekundi. To je za pola milisekunde brže od Tesle Roadster. Najveća brzina koju postiže je 412 km/h. C_Two je i visokotehnološki automobil uz neovisno upravljanje sva četiri kotača, ima prepoznavanje lica, autonomnu vožnju razine 4. Prema riječima Mate Rimca koje smo čuli u Ženevi na auto salonu, prema kupcima će krenuti 150 primjeraka. To je gotovo 19 puta više od Concepta_One.
Cijena: 1.144.000 eura
Corbellati Missile
Talijanska kuća poznata po draguljima i umjetnosti, Corbellati, predstavila je na nedavnom salonu u Ženevi automobil Missile s 9.0 motorom s dva turba i s V8 izvedbom cilindara. Snaga od 1800 KS i 2350 Nm okretnog momenta omogućuju čak 500 km/h. Šasija rakete je od ugljičnih vlakana dok izgledom podsjeća na Ferrari 330 P4 sportski trkaći automobil iz 1967. godine.
Cijena: nije formirana
Koenigsegg Regera
Regera nije novi model, predstavljena je u Ženevi 2015. godine, ali smo i ovaj model odlučili uvrstiti u naš pregled jer to jednostavno zaslužuje: ima V8 motor snage 1100 KS plus tri električna motora. Ukupno: 1488 KS i više od 2000 Nm. S mjesta do 100 km/h ubrzava za 2,7 sekundi dok će za 20 sekundi brzinomjer pokazati čak 400 km/h. Sad vam je jasno zašto smo morali i model Koenigsegg Regera dodati u naš pregled 🙂
Cijena: 1.717.000 eura
McLaren Senna GTR
Društvu sa stotinama konjskih snaga pridružio se nedavno i McLaren Senna GTR. Razvoj automobila Senna koštao je sigurno jako puno, a legalni cestovni automobil uz 800 KS postiže 340 km/h. Stotku hvata za samo 2,8 sekundi, a svih 500 planiranih primjeraka Senne prodano je još prije predstavljanja. Želite li još više snage, najnovija izvedba Senna GTR s 825 KS ultimativni je stroj koji će biti izrađen u 75 primjeraka (do 2019. godine), a pune specifikacije i performanse još nisu objavljene. Iz McLarena tvrde kako će Senna GTR biti nešto najbrže iz McLarena izvan Formule 1.
Cijena: 1.373.000 eura
Aston Martin Valkyrie AMR Pro
AMR Pro je izvedba samo za stazu – benzinsko-električni Aston Martin Valkyrie ima 1000 KS koje mu daje Cosworthov V12 motor, a u konačnici ukupna snaga je veća od 1100 KS. Od 0 do 322 km/h lovi za samo 10 sekundi. Masa vozila od 1000 kg sadrži mnoge lagane dijelove pa konačna brzina iznosi 360 km/h. Bit će izrađeno samo 25 primjeraka modela Valkyrie AMR Pro, a isporuke se očekuju u 2020. godini. I svi planirani modeli već su prodani. Tko ga ne bi poželio, kad je brži od Formule 1.
Cijena: 3.434.000 eura
Bugatti Chiron Sport
Sport izvedba lakša je za 18 kilograma od standardnog Chirona – automobil ima masu 1978 kg, a uštede su napravljene čak i na brisačima. Naime, ovo je prvi automobil na svijetu koji ima brisače od ugljičnih vlakana. Motor je 8-litreni W16 snage 1500 KS, a stotku hvata za 2,5 sekunde. Za 8 km/h brži je od Rimčevog C_Two (najveća brzina mu je dakle 420 km/h).
Cijena: 2.518.000 eura
Zenvo TSR-S
Danski proizvođač Zenvo svoj prvi super automobil predstavio je 2009. godine; bio je to 6,9-litreni ST1. 2016. godine u Ženevi je Zenvo predstavio ST1 u izvedbi s 1000 KS dok je ove godine predstavljen nasljednik prošlogodišnjih twin supercharged modela TS1 GT i TSR. Ove godine stiže Zenvo TSR-S mase 1495 kg, a pozicioniran je između TS1 GT i TSR. Novi TSR-S koristi Zenvov V8 motor obujma 5,8 litara i snage 1193 KS (pri 8500 okr/min) i više od 1100 Nm. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi dok 200 km/h postiže za 6,8 sekundi, uz najveću (limitiranu) brzinu od 325 km/h. Stražnje centripetalno krilo ima dvije okretne osovine za poboljšanje stabilnosti, skretanja i kočenja. Zenvo ne planira proizvoditi više od 5 primjeraka godišnje.
Cijena: 1.373.000 eura
Pogledajte najzanimljivije modele iz Ženeve 2018:
KOMENTARI