Isprobali smo novu Daciju Jogger, sedmerosjed koji je sada dostupan i domaćim kupcima

Isprobali smo novu Daciju Jogger, sedmerosjed koji je sada dostupan i domaćim kupcima

Od travnja je novi Jogger s 5 ili 7 sjedala dostupan domaćim kupcima, a dostupan je s ECO-G motorom s tvornički ugrađenim plinom, te s novim turbo benzincem sa 110 KS, a dogodine stiže i hibridna izvedba.

Objavljene su cijene i popis opreme za novu Daciju Jogger
Ovo je četvrta generacija za veliki SUV Mitsubishi Outlander
Jogger je novi Dacia model koji će biti dostupan i sa 7 sjedala

Dacia ponovno donosi novitete u svoju ponudu, a ovog puta je riječ o modelu koji uspješno kombinira nekoliko karoserijskih oblika, a ujedno zamjenjuje i dva različita modela, Logan MCV i Lodgy, što nije nimalo lak posao. Kako kažu iz Dacije, on uspješno kombinira sve prednosti karavana i monovolumena, uz izgled SUV-a, a nudi se po atraktivnoj cijeni.

Udaljenost od tla je 20 cm, što je dovoljno da se provozite i po neasfaltiranim putevima, što će svakako biti veliki plus budućim kupcima. A osim toga, Jogger je jedinstven i po tome što nudi u kombinaciji s 5 ili 7 sjedala, a da bi pristup trećem redu bio lak i da bi putnici imali mjesta za koljena, međuosovinski razmak je povećan na čak 2897 mm! A iz Dacije najavljuju kako ima jednako prostora za glavu i koljena putnika u drugom i trećem redu.

Tu je i prtljažnik koji sa svih 7 sjedala u upotrebi ima obujam od 160 litara, a s uklonjenim trećem redom obujam raste na velikih 595 litara. S preklopljenim drugim redom i izvađenim trećim redom sjedala obujam raste na pozamašnih 1819 litara, a moguće je utovariti predmete do dužine od 1150 mm. Dimenzije Joggera su 4547 mm duljine, 1784 mm širine i 1632 mm visine sa serijskim krovnim nosačima.

Što se tiče pogonskih agregata, trenutno su u ponudi dva, a riječ je o već dobro poznatom ECO-G sustavu koji donosi tvornički ugrađenu plinsku instalaciju, a nudi snagu od 100 KS. Njemu se pridružuje novi jednolitreni turbo trocilindraš koji razvija najveću snagu od 81 kW/110 KS, a oba su dostupna samo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok je pogon uvijek samo na prednje kotače.

Dizajn unutrašnjosti je poznat, jer je preuzet iz novog Sandera/Sandera Stepway, uz neke dodatke kao što su sklopivi stolići i držači čaša za putnike u drugom redu, dok putnike u trećem redu očekuju pojedinačna sjedala, bočni nasloni za ruke i bočni prozor koji se može otvoriti.

U ponudi su tri paketa opreme – Essential, Comfort i Extreme, a svi paketi su dostupni s oba motora, kao i u izvedbama s 5 i 7 sjedala. Doplata za snažniji motor je 2.000 kuna, dok je doplata za dva dodatna sjedala 7.000 kuna.

Serijski dolaze pomoć pri kretanju na uzbrdici, sustav aktivnog kočenja u nuždi, ograničivač brzine, prednja LED svjetla za maglu, automatska prednja svjetla, el. podizači prednjih stakala i daljinsko centralno zaključavanje, Media Control (info 3,5″ crno-bijeli LCD između mjerača u TFT tehnologiji + Bluetooth veza + DAB radio + USB) i uzdužne krovne nosače crne boje, no ne i klima uređaj koji se doplaćuje 3.000 kuna u Essential paketu! Prodaja je već krenula, a prve isporuke kupcima se očekuju već ovog mjeseca.

KOMENTARI