ID.Life je električni koncept gradskog automobila za manje od 20.000 eura

ID.Life je električni koncept gradskog automobila za manje od 20.000 eura

Volkswagen je prikazao koncept budućeg gradskog automobila, koji bi se na tržištu trebao naći 2025. godine, a zanimljivo je kako bi mu cijena trebala biti manja od 20.000 eura, odnosno 150.000 kuna.

Stižu novi poticaji za kupnju električnih vozila
Novi EQS je više od samo električne izvedbe Mercedes-Benz S-klase
UX 300e bit će prvi serijski potpuno električni Lexus, a stiže do kraja ove godine

Sada je i Volkswagen počeo igrati s cijenama automobila, pa je na IAA prikazao koncept budućeg gradskog automobila koji bi se trebao naći u prodaji 2025. godine, a zanimljivo je kako bi cijena osnovnog modela trebala biti manja od 20.000 eura, odnosno 150.000 kuna.

”ID. LIFE je naša vizija o urbanoj, potpuno električnoj mobilnosti sljedeće generacije. Ova studija daje prvi uvid u ID. model iz segmenta kompaktnih vozila s približnom cijenom od 20 000 eura, koji ćemo dovesti na tržište 2025. godine. Time ćemo električnu mobilnost učiniti dostupnom još većem broju ljudi”, govori Ralf Brandstätter, glavni izvršni direktor marke Volkswagen. ”Model ID. LIFE dosljedno smo prilagodili potrebama mladih ciljnih skupina. Mislimo da će automobil ubuduće još jače izražavati životni stil. Budućem kupcu nije stalo samo do mobilnosti, njemu je puno bitnije što se može doživjeti s automobilom. Model ID. LIFE naš je odgovor na to.”

ID.Life je postavljen na manjoj varijanti platforme MEB, a konceptni model pokreće elektromotor snage 172 kW/234 KS kojemu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba tek 6,9 sekundi. No to je samo koncept, a sigurni smo kako će snaga serijske izvedbe biti puno manja. Baterija koja je ugrađena u ovaj koncept ima kapacitet od 57 kWh, a omogućuje autonomiju do oko 400 km.

Kod izrade ovog koncepta mislilo se na detalje, pa se tako u prozirnom laku karoserije upotrebljavaju drvene trijeske kao prirodna boja i učvršćivač na prirodnoj bazi. Tekstil od zračnih komora za krov i prednji poklopac izrađeni su od recikliranih PET boca, a u unutrašnjosti se drvo za okvire instrument ploče i područje stražnjih sjedala kombinira s materijalom Artvelours Eco za površine sjedala i obloge vrata. Uz to, kao osnovni materijal za gume ovog modela koriste se bio ulje, prirodni kaučuk i rižine ljuske.

Unutrašnjost se lako pretvara u kino ili gaming lounge zahvaljujući serijski ugrađenoj igraćoj konzoli i projektoru, a projekcijsko platno se može izvući iz instrument ploče. Prednja se klupa može u potpunosti preklopiti, a zajedno sa stražnjom preklopivom klupom može se birati između kreveta dugog gotovo dva metra pa do varijante za prijevoz tereta. Ovaj model je dio strategije Accelerate s kojom Volkswagen želi proširiti svoju ID obitelj, a s kojom do 2030. godine Volkswagen želi na europskom tržištu prodavati čak 70 posto električnih vozila.

KOMENTARI