I Toyota Corolla dobiva SUV izvedbu, a ime joj je Corolla Cross

I Toyota Corolla dobiva SUV izvedbu, a ime joj je Corolla Cross

Već sljedeće godina bi novi SUV, Toyota Corolla Cross, treba biti ponuđen i na europskom tržištu, a bit će smješten između modela C-HR i RAV4.

I Renault Megane dobiva plug-in hibridni pogon
Nova Toyota Yaris Cross s hibridnim motorom i AWD-i pogonom na sve kotače
Volvo će sve modele od 2019. godine elektrificirati

Predstavljanje novih SUV modela ne jenjava, pa je tako i Toyota pripremila još jedan takav model – Corollu Cross, model koji je baziran na Corolli, a kojeg Toyota smješta između ”funky” modela C-HR i većeg modela RAV4.

No za razliku od modela C-HR, Corolla Cross donosi ozbiljniji i uglatiji izgled, za kojeg u konačnici možemo reći kako je smanjeni RAV4, a donosi i više prostora u kabini i prtljažniku. Prtljažnik je obujma 487 litara (440 litara sa smanjenim rezervnim kotačem), odnosno 100 litara veći nego kod modela C-HR.

Corolla Cross je duga 4,460 mm, široka 1.825 mm i visoka 1.620 mm i dolazi s međuosovinskim razmakom od 2.640 mm, a postavljena je na TGNA-C platformu.

Trenutno su poznate dvije pogonske opcije, a to je 1,8-litreni benzinac sa 140 KS koji je uparen sa Super CVT-i automatskim mjenjačem, a poznato je da mu je prosječna potrošnja 6,5 litara. Drugi izbor je hibrid koji kombinira 1,8-litreni benzinac i 72 KS snažan elektromotor, a koji su upareni s automatskim mjenjačem, a time kako je prosječna potrošnja ovog modela deklarirana na 4,3 litre, a pogon je uvijek na prednje kotače.

U unutrašnjosti nema mnogo nepoznanica, jer je riječ o preslikanoj unutrašnjosti ”obične” Corolle, a to znači djelomično digitalna instrument ploča, veliki središnji infotainment zaslon, mnogo pretinaca i prostora za 5 osoba.

Iako još nije točno precizirano, Toyota Corolla Cross bi u Europu treba stići tijekom sljedeće godine, kada će biti poznati i svi detalji oko pogonskih motora, kao i ponuda ručnih mjenjača ili eventualnog pogona na sve kotače, a tada će biti poznate i cijene svih izvedbi.

KOMENTARI