Hyundai Elantra još uvijek postoji, a upravo je predstavljena njena najnovija izvedba

Hyundai Elantra još uvijek postoji, a upravo je predstavljena njena najnovija izvedba

Hyundai već neko vrijeme n nudi Elantru na europskom tržištu, no ona je još uvijek traženi model u SAD-u i Južnoj Koreji, gdje se prodaje pod imenom Avante, a upravo je posljednja generacija prošla kroz redizajn.

Šest različitih pogona Hyundai Kone
Izgleda da simpatični gradski SUV Hyundai Casper ipak stiže u Europu
Tko to vozi novi Hyundaijev SUV?

Limuzine već niz godina teško nalaze kupce na europskom tlu, pa nije ni čudno kako već nekoliko godina Hyundai svoju limuzinu Elantru ne nudi kupcima na starom kontinentu, no Elantra se i dalje proizvodi u novom obliku, a upravo je prošla kroz redizajn. Doduše, prvo je predstavljena izvedba za Južnu Koreju, a tamo se prodaje pod imenom Avante.

Avante je dug 4,67 m i puno je veći od posljednjeg modela kojeg smo imali prilike kupiti, a pokreće je 1,6-litreni atmosferski benzinac koji razvija najveću snagu od 89 kW/121 KS i pritom nudi i 154 Nm okretnog momenta, a na izbor se nudi i izvedba s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom.

No Elantra, odnosno Avante je sada i puno pametnija, pa se tako može dobiti s kamerom koja snima vožnju i šalje snimke na mobitel ili multimedijski zaslon, a putem mobitela možete i otključati vozilo. Instrument ploča je digitalna i poznata iz ostalih najnovijih Hyundai modela, a također donosi i pametne kamere koje prikazuju sliku na instrument ploči prilikom skretanja.

Tu je i pametan klima uređaj koji sprječava rast plijesni, koji isušuje klima uređaj nakon gašenja automobila, i to tako da se pričeka pola sata kako bi kondenzat iscurio, a nakon toga se aktivira takozvani „after-blow“ na 10 minuta kako bi se isušio isparivač. Nakon Južne Koreje, do kraja godine će obnovljena Elantra, odnosno Avante biti dostupan i na preostalim tržištima gdje se prodavala i prethodna generacija.

KOMENTARI