Ford konačno predstavio i dugonajavljivanu plug-in hibridnu inačicu Rangera

Ford konačno predstavio i dugonajavljivanu plug-in hibridnu inačicu Rangera

Od sljedeće godine europskim će kupcima biti dostupna i plug-in hibridna (PHEV) inačica Rangera, koji će nuditi autonomiju do 45 km.

Povratak za Ford Capri, ali s originalom nema nikakve veze
Čak 365 milijuna USD Ford plaća za nagodbu radi muljanja oko carine
Retro stil: Ford Mustang FX Package

Još prije dvije godine smo pisali o najavama Forda o Rangeru u plug-in hibridnoj (PHEV) izvedbi, a kako je bilo i najavljeno, isporuke kupcima kreću u prvoj polovici 2025. godine. A u Fordu kažu kako PHEV izvedba Rangera nudi sve što i standardna izvedba što se tiče mogućnosti vuče ili terenskih mogućnosti, no nudi i vožnju samo na struju i to od 45 km. To omogućuje 11,8 kWh baterija koja se u potpunosti može napuniti za četiri sata. A čitav PHEV pogon je potpuno nov i sastoji se, uz navedenu bateriju, od 2,3-litrenog EcoBoost benzinskog motora i elektromotora koji daju ukupnu snagu sustava od 205 kW/279 KS i pritom se nudi i najveći okretni moment od 690 Nm. Sustav je uparen s 10-stupanjskim automatskim mjenjačem što omogućuje voziti teret od jedne tone i vući do 3500 kg tereta.

Na Rangeru PHEV se nudi i Pro Power Onboard opcija koja nudi mogućnost napajanja alata a standardno dolazi snaga od 2,3 kW, dok se u opciji nudi i snaga od 6,9 kW s dvije utičnice (15A), što će svakako cijeniti oni kojima je uvijek problem s napajanjem na nekom gradilištu.

Ford je za početak prodaje pripremio i specijalnu Stormtrak izvedbu koja donosi 18-inčne aluminijske naplatke, saćastu rešetku hladnjaka, otvore za ventilaciju na blatobranima, Matrix LED prednja svjetla, kameru u 360 stupnjeva, sustav za pomoć u vožnji s prikolicom, kao i B&O audio sustavom s 10 zvučnika i „jedinstvenim materijalima interijera“ štogod im to značilo.  Cijene će biti objavljene naknadno.

KOMENTARI