Grande Panda je dobila i treći motor u ponudi, a sada je riječ o „čistokrvnom“ benzincu bez ikakvih hibridnih tehnologija. Riječ je o 1,2-litrenom turbo benzincu koji razvija maksimalnu snagu od 74 kW/100 KS i okretni moment od 205 Nm, a uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Nezaobilazna je i Start&Stop funkcija.
Upravo bi ova izvedba mogla biti hit u ponudi jer ovakav pogon i ručni mjenjač znače i povoljniju cijenu, a kako hibrid sa 110 KS i ručnim mjenjačem kod nas starta od 18.990 €, nova bi izvedba, po našoj procjeni, lako mogla startati i ispod 17.000 €.
I ovako motorizirana Grande Panda stiže u sedam boja karoserije – Gelato bijela, Cinema crna, Passione crvena, Acqua azurna, Limone žuta, Lago plava i Luna brončana, a u ponudi su i sva tri paketa opreme – Pop, Icon i La Prima. Već osnovni paket opreme Pop donosi 10-inčni zaslon instrumenata, klimu, priključnu stanicu za mobitele i sigurnosni paket. Icon donosi LED prednja i stražnja svjetla te 10,25-inčni multimedijski zaslon, dok La Prima donosi i 17-inčne aluminijske naplatke, kožni upravljač, Bambox pretinac, automatski klima uređaj i još puno toga.
Sada je ponuda nove Grande Pande prilično široka, a po nama jedino nedostaje izvedba s pogonom na sve kotače, jer su upravo takve izvedbe bile prilično tražene u svim prethodnim generacijama jer su nudile mnogo toga po povoljnoj cijeni.
KOMENTARI