Dva motora i pogon na sve kotače za sportski Volkswagen ID.4 GTX

Dva motora i pogon na sve kotače za sportski Volkswagen ID.4 GTX

Volkswagen je predstavio sportsku izvedbu modela ID.4 koji razvija maksimalnu snagu od 299 KS i dolazi s pogonom na sve kotače, a za ubrzanje do stotke treba 6,2 sekunde.

Najmanji električni Opel stigao u Hrvatsku: Rocks-e starta od 9.990 eura
Novi paket opreme Extreme i snažniji električni motor za Daciju Spring
Mercedes-EQ EQS je trenutno najluksuzniji i najnapredniji električni automobil s autonomijom i do 770 km

Nedavno je na naše tržište stigao Volkswagen ID.4, a jučer je premijeru imala i njegova sportska izvedba koja u nazivu donosi oznaku GTX. Ubuduće će GTX oznaku imati sportske izvedbe električnih vozila iz Volkswagena.

Klasičnom modelu ID.4 dodan je motor sprijeda, koji pokreće prednju osovinu, pa je sada pogon na sve kotače, a ukupna snaga sustava je 299 KS. ID.4 GTX za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 6,2 sekunde, umjesto 8,5 sekundi koliko treba standardnom modelu. Uz to, povećana je i maksimalna brzina sa 160 km/h na 180 km/h.

VW ID.4 GTX dolazi s baterijom kapaciteta 77 kWh koja ovom modelu omogućuje autonomiju od 480 km po WLTP-u, a podržava punjenje do 125 kW. Na tako snažnom punjaču za pola sata se napuni baterije za dodatnih 300 km dosega.

Promjena ima i u dizajnu, pa tako ID.4 GTX donosi saćaste elemente na braniku koji čine dnevna svjetla, a i straga je ugrađen novi sportski branik i 3D LED stražnja svjetla i stop svjetla koja su izvedena u obliku slova X. Uz to, krov i stražnji spojler izvedeni su u crnoj boji, a letvica okvira krova izvedena je u antracit boji visokog sjaja.

Unutrašnjost također donosi nove boje – gornje područje instrumentne ploče i umeci od umjetne kože u vratima izvedeni su u tamnoplavoj nijansi X-Blue, a tu su i kontrastni crveni šavovi na vratima i sjedalima. GTX logo se pak može pronaći na volanu, letvicama na pragovima i na naslonima prednjih sjedala.

Novi Volkswagen ID.4 GTX na naše tržište stiže u srpnju, a cijene kod nas još nisu poznate. Doduše, u Njemačkoj je najavljeno kako početni model starta od oko 385.000 kuna.

KOMENTARI