Dorađeni Lexus UX donosi mnoga sitna poboljšanja i novu multimediju

Dorađeni Lexus UX donosi mnoga sitna poboljšanja i novu multimediju

Lexus je doradio svoj prilično popularan SUV UX, a veća novost je i novi multimedijski sustav koji je dobavljiv u dvije veličine zaslona.

Cadillac XT4 stiže na europsko tržište sa 174 KS snažnim dizelašem
Redizajnirani Jaguar XE s potpuno novom unutrašnjošću
Započela prodaja osvježenih Peugeot SUV-ova: novi 3008 i novi 5008

Lexus UX je s nama od 2019. godine, pa je pravo vrijeme za osvježenje ovog modela. Najmanji Lexusov SUV sada donosi više tehnologije, a glavna promjena je multimedijski sustav koji serijski dolazi u veličini od 8 inča, dok u boljim paketima dolazi zaslon veličine 12 inča kojim se sada upravlja putem dodira, dok je trackpad, odnosno površina za upravljanje na središnjoj konzoli, uklonjena.

Novi zasloni su bliži za 143 mm, kako bi vozač njime lakše upravljao, a sada dolaze i u visokoj razlučivosti. Uz to, sam rad sustava je brži nego prije, a sada serijski dolazi i s navigacijom ”u oblaku”, dok s većim zaslonom dolazi navigacija u automobilu, pa radi i na područjima bez signala.

Naravno, tu je i glasovno upravljanje kojem pristupate putem naredbe ”Hey Lexus”, a spajanje s Android Auto uređajima je putem žice, dok se spajanje na Apple CarPlay odvija bežično. Uz to, dio središnje konzole na koji je bio montiran trackpad sada je ili maleni spremnik ili područje s tipkama za grijanje sjedala, ovisno je li ta opcija doplaćena ili ne.

Lexus uvodi novi paket opreme F Sport Design koji donosi nove 18-inčne aluminijske naplatke, sportsku prednju masku, sportske branike, obloge u boji karoserije te crni krov s krovnim otvorom. Unutrašnjost tog paketa donosi sportska sjedala, aluminijske papučice, a tu je i Active Variable Suspension (AVS) sustav, a dorađen je i ovjes, koji je sada udobniji, ali i tiši.

Pogonski sustavi su ostali isti, pa tako ponuda započinje modelom UX 200, kojeg pokreće dvolitreni benzinac sa 127 kW/171 KS, te završava s modelom UX 250h, koji donosi hibridni pogonski sklop, a maksimalna snaga sustava je 135 kW/184 KS. Uz to, tu je i najnoviji set sigurnosnih sustava u paketu Lexus Safety System+.

Prodaja počinje nakon ljeta, a cijene se ne bi trebale puno mijenjati, što znači kako će benzinac startati od oko 280.000 kuna, dok će hibrid startati od oko 300.000 kuna, odnosno oko 330.000 kuna za hibridnu izvedbu s pogonom na sve kotače.

KOMENTARI